“Snapchat” messencerinin auditoriyasında yenidən artım müşahidə edilir

Date:

Paylaş:

“Snapchat” messencerinin auditoriyası şəxsi şounun istifadəyə verilməsi və “Android” üçün proqramın yenilənməsi nəticəsində artmağa başlayıb. Bu haqda “Röyters” informasiya agentliyi məlumat verib.

 2019-cu il martın sonuna olan məlumata görə, 190 milyon istifadəçi gün ərzində ən azı bir dəfə “Snapchat” messencerinə daxil olur. 3 ay bundan əvvəl bu göstərici 186 milyon olub. Lakin 2018-ci ilin birinci rübündə sözügedən messencerin auditoriyası 191 milyona bərabər idi.

2019-cu ilin yanvar-mart aylarının nəticəsinə görə, “Snapchat” xidmətinə malik “Snap” şirkəti 320,4 milyon dollar məbləğində gəlir qazanıb ki, bu da ötən illə müqayisədə 39% daha çoxdur.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...