P&G saqqallı kişiləri günahkar çıxarıb

Date:

Paylaş:

20-30 yaş arası kişilər dəblə əlaqədar olaraq gec-gec təraş etməyə başlayıblar.

Belə saqqal saxlamaq dəbi isə iri təraş brendi olan Gillette-in satış bazarına mənfi təsir edib. Bu barədə Market watch portalı yazır.

Procter & Gamble 2019-cu ilin ikinci rübünün nəticələrinə görə 5 milyard dollar zərər görüb. Şirkət bunu Gillette biznesinin dəyərinin yenidən qiymətləndirilməsi ilə əlaqələndirib.

“Təraş sayının azalması ülgüclərin və təraş alətlərinin də satış həcminin azalmasına gətirib çıxarıb” – deyə, P&G-nin maliyyə direktoru bildirb.

Kişilərinsə dəbdən başqa digər bir arqumenti də odan ibarətdir ki, təraş alətləri üçün olan ülgüclü başlıqlar bahadırlar.  

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...