Avstriyanın sular istehsalçısı Liquid Death 9 milyon dollar investisiya cəlb edib və bundan sonra şirkətin ümumi vəsaiti 11 mln. dollar təşkil edib. Onları məhsul çeşidlərinin artırılmasına və bazara çıxmasına xərcləyəcək.
Brend öz məhsullarını zərərli içkilərə əvəz olaraq təqdim edir. Məsələn, onun şüşələrdə olan suları pivəni xatırladır. İçkinin sloqanı – “susuzluğunu öldür”. Hal-hazırda markanın məhsul xəttində həm qazlı, həm də qazsız sular var. Liquid Death saytında sular topdan satılır, 18,99 dollara bir qutuda on iki şüşə su almaq mümkündür.
Şirkətin baş direktoru bildirir ki, onun əsas məqsədi, məhsulları hər hansısa şirin qazlı içki, pivə və ya digər bir spirtli içkidən heç də az tələbatlı olmayan davamlı brend yaratmaqdır.