“Maye ölüm” satan startap $11 mln. cəlb edib

Date:

Paylaş:

Avstriyanın sular istehsalçısı Liquid Death 9 milyon dollar investisiya cəlb edib və bundan sonra şirkətin ümumi vəsaiti 11 mln. dollar təşkil edib. Onları məhsul çeşidlərinin artırılmasına və bazara çıxmasına xərcləyəcək.

Brend öz məhsullarını zərərli içkilərə əvəz olaraq təqdim edir. Məsələn, onun şüşələrdə olan suları pivəni xatırladır. İçkinin sloqanı – “susuzluğunu öldür”. Hal-hazırda markanın məhsul xəttində həm qazlı, həm də qazsız sular var. Liquid Death saytında sular topdan satılır, 18,99 dollara bir qutuda on iki şüşə su almaq mümkündür.

Şirkətin baş direktoru bildirir ki, onun əsas məqsədi, məhsulları hər hansısa şirin qazlı içki, pivə və ya digər bir spirtli içkidən heç də az tələbatlı olmayan davamlı brend yaratmaqdır.

 

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...