“The Guardian” qəzeti “Həyəcan təbili” kampaniyası keçirib

Date:

Paylaş:

The Guardian nəşriyyatı Berlin küçələrində şüşəli “SOS” qutuları yerləşdirib. Onların içərisinə Guardian Weekly qəzetinin pulsuz həftəlik nəşr nümunələri qoyulub. Hər qutuda müxtəlif tələb məzmunlu yazı qeydləri var: məsələn, “haqsızlıqla üzləşəndə şüşəni sındırın”. Bu sıraya təkcə, haqszılıq deyil, rüşvətxorluq, iqlim dəyişikliyi və digər hallar da daxildir.

“İdeya ondan ibarətdir ki, siz şüşəni sındırıb jurnalı oxuyursunuz və fatklardan xəbərdar olursunuz” – Guardian agentliyinin kreativ direktoru şərh edib. Kampaniyanı qəzetin Oliver adlı reklam agentliyi hazırlayıb.

Qəzet bu eksperimetin köməyilə digər ölkələrdən olan oxuyucularının sayını artırmaq istəyir. “Biz Avropada böyük uğur qazanmışıq və ona görə də istəyirik görək, heç bir nəğd pul olmadan şöhrəti artıra bilərikmi” – Guardian-ın brend üzrə direktoru deyib.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...