Fransız start-upı “Back Market” müştərilərin köhnə cihazlarını (xüsusilə ağıllı telefonları) alıb təmir edir. Və sonradan onu öz internet saytı üzərindən satışa çıxarır.
Onun davamlı iş modeli Avropada xeyli rəğbət qazanıb.
O, oyun sektorunu dünyaya, xüsusilə ABŞ bazarına açmaq üçün saysız influencerin olduğu kampaniya hazırlayıb.
Onların arasında dünyanın ən çox qazanan influenceri Kim Kardaşyan da var. Məşhurların illər öncə atdıqları tvitlərə reaksiya verən şirkət, arzuladıqları məhsulları məhz onlara çatdırdıqlarını bildirib. Kampaniya influencerlər ilə əməkdaşlıq nəticəsində ərsəyə gəlsəydi, şirkət həmin büdcəni qarşılaya belə bilməzdi. “Back Market”in “BETC Paris” ilə birgə ərsəyə gətirdiyi kampaniya 0 media büdcəsi-pulsuz reallaşıb.