“Google”un sahibi “Alphabet” şirkəti 2019-cu ilin birinci rübü ilə bağlı hesabat dərc edib.
Holdinq gəlirlərinin böyük hissəsini-84,5%-ni “Google” biznesindən əldə edib.
Belə ki, gəlirlərin formalaşmasına şəxsi veb-saytda və tətbiqdə banner və reklamların satışı, həmçinin partnyor saytlar təsir edib. Bu seqment üzrə gəlirlər 30,7 milyard dollar təşkil edib bu isə 2018-ci ilin anoloji dövrü ilə müqayisədə 13% çox rəqəm deməkdir.
“Alphabet”in nümayəndəsi hesabat ilə bağlı deyib ki, “Google” biznesində reklam gəlirlərinin əsas hissəsini “pullu kliklər” təşkil edir. Bu istiqamət üzrə “Google”un göstəriciləri cari ilin birinci rübündə 39%-ə qədər yavaşlayıb. 2018-ci ilin anoloji dövründə isə bu göstərici 59% olub. Ekspertlər “Google”un sahibinin reklam gəlirlərində azalmanı rəqibi, internet-şirkəti “Amazon”un öz reklam məhsullarında eksperimentləri ilə izah edib.
“Emarketer” şirkətinin tədqiqatına görə, bu gün “Google”un istifadəçilərinin sayı 3 milyard insan təşkil edir. Bu isə onu dünyanın ən böyük internet-reklam satıcısı edir.
“Alphabet”in 2019-cu ilin birinci rübündə gəlirlərinə gəldikdə isə bu rəqəm 36,3 milyard dolalr təşkil edib. Bu isə 2018-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 17% çoxdur. Gəlirlərdə əhəmiyyətli hissəni mobil axtarışlar, “YouTube” və “Cloud” bulud xidməti üzrə olub. Şirkətin əməliyyat gəlirləri isə 6,6 milyard dollara çatıb. Bu isə 2018-ci ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə 18% daha çoxdur.