14 milyard emoji və #fortnite həştəqi: Instagram 2018 -ci ilin nəticələrini açıqlayıb

Date:

Paylaş:

Instagram sosial şəbəkəsi, istifadəçilərin davranışını analiz edərək ilin nəticələrini açıqlayıb.

Ən məşhur “sticker” Heart Love Sticker, Stories-də istifadə sayına görə ən məşhur filtr isə Heart Eyes seçilib.

Şəbəkə dünyada ən xoşbəxt yer kimi Tokiodakı Disneyland-ı seçib, səbəb isə onun altyazılarında rekord sayda “smilies” istifadə olunmasıdır

#fortnite həştəqi ilin ən güclü sürətlə artan “hashtag” kimi seçilib

İlin ən yaxşı fan birliyi kimi BTS (#btsarmy), rəqs hərəkatı kimi isə #inmyfeelingschallenge adlandırılıb.

Bu il milyonlarca insan öz mövqeyini nümayiş etdirmək üçün Instagram sosial şəbəkəsindən istifadə edib. Bunu bizə #metoo (1.5 milyon), #timesup (597 min), #marchforourlives (562 min) həştəqləri göstərir.

Xatırladaq ki, bir qədər əvvəl “Google Ukrayna”, məşhurluğuna görə ilin sorğularını təqdim etmişdir.

 

 

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...