Əsas səhifə Biznes Brendlər “Wolkswagen” də öz loqosu ilə insanları sosial məsafəyə səslədi

“Wolkswagen” də öz loqosu ilə insanları sosial məsafəyə səslədi

9
Paylaş
LONDON, ENGLAND - SEPTEMBER 25: Used cars by German manufacturer Volkswagen are parked at a dealership in Battersea on September 25, 2015 in London, England. The Department for Transport's Vehicle Certification Agency, the UK's national approval authority for new road vehicles, has announced that it will re-run laboratory tests on engines and compare the results with emissions from on-the-road tests in the wake of the VW test-rigging scandal. The German car manufacturer has admitted selling vehicles in the US with diesel engines that could detect when they were being tested for emission, changing the vehicles performance accordingly in order to improve results. (Photo by Rob Stothard/Getty Images)

Bir sıra avtomobil şirkətləri koronavirusla əlaqədar istehsalı dayandırmaq məcburiyyətində qalıblar. Bir qismi isə loqosuna kiçik dəyişiklik edərək insanları məsafə saxlamağa səsləyib. Onlardan biri də Volkswagen olub.

Şirkət loqosuna bir qədər məsafə əlavə edib. O, sosial məsafə loqosunu öz vebsaytında yayımlayıb. Keçmiş loqodakı “V” və “W” hərfləri arasında boşluq yerləşdirilib.

Loqonun yeni istehsal edilən avtomobillərdə də olub – olmayacağına gəlincə isə şirkət rəsmiləri bildiriblər ki, yenilik koronavirusa görə müvəqqəti xarakter daşıyır. Buna görə də yeni istehsal olunan avtomobillərdə bu loqodan istifadə edilməyəcək.

Qeyd edək ki, bir neçə gün öncə Audi də loqosuna dəyişiklik edərək insanları məsafə saxlamağa çağırıb. O, loqosundakı birləşmiş halqaları bir-birindən ayıraraq təqdim edib.