Əsas səhifə Vergilər üzrə Menecer və ya Mütəxəssis-AccessBank

    Vergilər üzrə Menecer və ya Mütəxəssis-AccessBank

    66
    Paylaş

    Posted 3 years ago

    Vergilər üzrə Menecer və ya Mütəxəssis

    Əsas funksiyaları:

     Bankın maliyyə-təsərrüfat fəaliyyəti ilə bağlı aylıq, rüblük və illik vergi hesabatların hazırlanması və göndərilməsi;
     Bank üzrə vergi və dövlət sosial müdafiə fonduna ödənişlərin müəyyən edilməsi və aparılmasına nəzarət;
     Vergi orqanı tərəfindən aparılan səyyar vergi yoxlamalarında bankı təmsil etməklə yoxlama prosesində iştirak edilməsi;
     Bankın vergi hesablaşmaları ilə əlaqədar daxili tranzit hesablarına və bankla dövlət büdcəsi arasında olan hesablaşmalara daimi nəzarət;
     Bankda aparılan mütəmadi kənar audit yoxlamaları üçün zəruri məlumatların hazırlanıb təqdim edilməsi;
     Vergi orqanından bankın öhdəlikləri və vəzifələri ilə əlaqədar daxil olan məktub və sorğuların araşdılması və cavablandırılması;
     Vergilər ilə bağlı baş ofis və filiallardan daxil olan sorğuların cavablandırılması.

    Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:

     Ali təhsil;
     Ən azı 5 il müddətində mühasibatlıq sahəsində iş təcrübəsi;
     Yaxşı səviyyədə Azərbaycan və rus dilləri biliyi;
     Vaxtı mükəmməl idarə etməyi bacarmaq;
     Ünsiyyətcillik, iş qabiliyyəti, inadkarlıq, tez öyrənmə bacarığı;
     Məsuliyyət, problemləri cəld həll etmək bacarığı
     Excel və Word kompüter proqramları və elektron poçtu ilə işləmək bacarığı.

    Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

    Менеджер или Специалист по налогам

    Основные функции:

     Подготовить и отправить месячные, квартальные и годовые налоговые отчёты о финансово-хозяйственной деятельности Банка;
     Контролировать определение и совершение оплаты налогов и выплат в государственный фонд социальной защиты;
     Представлять Банк при мобильных налоговых проверках, проводимых налоговым органом;
     Регулярно контролировать внутренние транзитные счета Банка по налоговым расчётам, а также расчёты между банком и государственным бюджетом;
     Подготовить и утвердить необходимую информацию для регулярных внешних аудиторских проверок, проводимых в банке;
     Рассмотреть и ответить на письма и запросы, поступившие от налоговых органов касательно обязательств и задач банка;
     Ответить на запросы, поступившие из Головного Офиса и филиалов по поводу налогов.

    Требования к кандидатам:

     Высшее образование;
     Опыт работы в бухгалтерской сфере не менее 5 лет;
     Хорошее знание азербайджанского и русского языков;
     Умение правильно управлять временем;
     Общительность, работоспособность, настойчивость, умение быстро учиться;
     Ответственность, умение оперативно решать проблемы;
     Умение работать с компьютерными программами Excel и Word, и электронной почтой.

    Заинтересованные лица могут отправить форму автобиографии (CV) на электронный адрес: [email protected] Просьба указать название вакансии в теме письма!

    Tax Manager or Specialist

    Principal functions:

     Preparing and sending monthly, quarter and annual tax reports about the Bank’s financial-economic activity;
     Controlling determination and payment of taxes and amounts to the state social protection fund;
     Representing the Bank at mobile tax inspections implemented by a tax authority;
     Regularly controlling the Bank’s internal transit accounts on tax calculations as well as accountings between the Bank and state budget;
     Preparing and approving necessary information for regular audit inspections held in the Bank;
     Reviewing and responding the letters and requests sent from tax authorities regarding the Bank’s obligations and tasks;
     Responding the tax requests sent from the Head Office and branches.

    Requirements for pretenders:

     High education;
     At least 5-year experience of working as book-keeper;
     Good knowledge of Azerbaijani and Russian languages;
     Time-management ability;
     Communicability, working capacity, persistence, fastly learning skills;
     Responsibility, ability of operatively solving the issues;
     Ability of working with Excel, Word and e-mail.

    Interested candidates are requested to send their resume (CV) to [email protected]. Please indicate the job title in the subject line!

    Job Features

    Job CategoryMühasib

    Apply Online