Əsas səhifə Key Accounts Manager-Holcim

    Key Accounts Manager-Holcim

    81
    Paylaş

    Posted 3 years ago

    Job Opportunity at Holcim (Azerbaijan) OJSC.

    Holcim (Azerbaijan) OJSC is a member of LafargeHolcim Group

    Operating in over 90 countries, with more than 110,000 employees, the LafargeHolcim Group is one of the
    world’s leaders in production and distribution of Cement, Ready-Mixed Concrete and Aggregates. 

    Job Description:

    Position:        Key Accounts Manager
    Department:  Sales
    Work time:    Full Time

    Primary responsibilities include:

    ● Assist the management in developing the yearly business plan at the level of market share, sales volumes and prices. Spotting market opportunities for GROWTH;
    ● Working on key account management plans and provides efforts, in order to achieve the objectives within the company strategy  (volume, prices, net sales and outstanding debts);
    ●  Provides and maintains positive customer relationship in order to promote and strengthen company image in the market;
    ● Monitors the progress of the main sales related parameters (market share, volumes, prices and outstanding debts) against the budget;
    ● Monitors the customer portfolio evolution;
    ● Monitors and reports competition and import activities and follows after-review decisions and strategies of company;
    ● Identifying key areas for improvement in the sales process;
    ● Recommends, implements and administers policies and procedures to enhance operations;
    ● Responds to inquiries, researches and resolves problems related to the topics handled by the department; serves as liaison with other departments or units in the resolution of day-to-day administrative and operational issues;
    ● Promotes direct distribution in coordination with the logistic department; monitors both quantitative and qualitative the indirect distribution according with the best company  interest;
    ● Searches for new business opportunities in relation with key accounts and large projects;
    ● Being proactive and creative in recommendations, implementations and result delivering;
    ● Ensures client satisfaction and retention; 
    ● Thinking strategically and taking future oriented actions after getting the approval of the management;
    ● Be fully aware of and strictly follow the safety rules and regulations in the company to ensure a safe working environment for him/her-self and people around.

    Skills and Qualifications:

    ● Preferred Education: University degree (Construction and buildings materials, Economy, BA) ;
    ● At least 3-4 years of previous work experience in sales,management, key account management, or relevant experience ;
    ● Excellent verbal and written skills in Azeri, English and Russian;
    ● Vision to understand customer needs and translate them in to practical solutions;
    ● Highly developed social, interpersonal and communication skills;
    ● Disciplined time management and ability to work under pressure;
    ● Excellent proposal writing, project management and analytical skills;
    ● Experience of presenting proposals to customers at senior management level;
    ● Be comfortable working towards clearly defined sales targets;
    ● Ability in problem-solving and negotiation;
    ● Initiative, team orientation, loyalty to the company.

    Procedure for applying:

    Interested people can post CV’s at [email protected] , writing “KAM” in the subject line. All applications will be considered and all will be provided with equal access.Only selected candidates will be contacted.

    Application deadline: April 30, 2019

    Holcim (Azərbaycan)ASC-də iş imkanı

    90 ölkədə 110.000 işçi qüvvəsi ilə fəaliyyət göstərən LafargeHolcim Qrupu, dünyada sement, Hazır Beton Məhsulları və  aqreqatlar istehsalı və paylanması sahəsində dünya liderlərindən biridir.

    Vəzifənin təfərrüatı

    Vəzifə:    İri müştərilərlə iş üzrə menecer
    Şöbə:      Maliyyə
    İş vaxtı:   Tam iş vaxtı

    Əsas öhdəlikləri və vəzifələri:

    ● Bazar payı, satış həcmi və qiymətlər səviyyəsində iş planının hazırlanması və idarə olunması. İNKİŞAF üçün bazar imkanlarının müəyyənləşdirilməsi;
    ● Strateji müştərilərin planlarını izləmək və şirkət strategiyasında məqsədlərə nail olmaq üçün səylər göstərmək (satılan həcm, qiymətlər, xalis satışlar və s.).
    ● Bazarda şirkətin imicini təbliğ etmək və gücləndirmək üçün müsbət müştəri əlaqələrini təmin etmək, qorumaq və inkişaf etdirmək;
    ● Satışa dair əsas parametrlərin (bazar payı, həcmi, qiymətləri və borcları) büdcəyə uyğunluğuna nəzarət etmək;
    ● Müştəri portfelinin inkişafına nəzarət etmək;
    ● Rəqabət və idxal fəaliyyətlərinin monitorinqi və hesabatlarını təqdim etmək, şirkətin qərarı və strategiyalarına uyğun olaraq izləmək;
    ● Satış prosesinin təkmilləşdirilməsi üçün əsas sahələri müəyyənləşdirmək;
    ● Əməliyyatları genişləndirmək üçün siyasət və prosedurları tövsiyə etmək, həyata keçirmək və idarə etmək;
    ● Sorğularda iştirak etmək, tədqiqatlara, araşdırmalara cavab vermək və şöbə tərəfindən işlənilən mövzularla bağlı problemləri həll etmək; gündəmdə olan administrativ məsələlərin həlində iştirak etmək;
    ● Logistika departamenti ilə koordinasiyada birbaşa paylanmanı həyata keçirmək; şirkətin maraqlarının satış müddətində qorunmasnı izləmək;
    ● Strateji müştərilər və böyük layihələrlə bağlı yeni iş imkanları axtarmaq;
    ● Tövsiyələr, təşəbbüslər, tətbiqlər və nəticə verməkdə fəal və yaradıcı olmaq;
    ● Müştəri məmnuniyyətini yaratmaq və saxlanmasını təmin etmək;
    ● Strateji düşünmək və rəhbərliyin razılığı ilə gələcək yönümlü qərarlar qəbul etmək;
    ● Şirkətin ƏMTT qaydalarını bilmək və bütün işlərini bu qaydalara uyğun şəkildə təşkil etməklə özünün və ətrafındakılarının təhlükəsizliyindən əmin olmaq.

    Tələb olunan keyfiyyətlər:

    ● Tikinti və tikinti materialları, İqtisadiyyat və Biznesin İdarəolunması sahəsində Ali təhsil;
    ● Satış, idarəçilik, əsas müştərilərin idarəolunması və ya digər müvafiq sahələrdə 3-4 il iş təcrübəsi;
    ● İngilis, Azərbaycan və Rus dillərində mükəmməl şifahi və yazılı biliklər;
    ● Müştərilərin ehtiyaclarını görə bilmək və onların təcrübi olaraq həyata keçməsinə nail olmaq;
    ● Yüksək inkişaf etmiş sosial, insanlarla ünsiyyət yaratmaq qabiliyyəti;
    ● Vaxt intizamı və təzyiq altında işləmək bacarığı;
    ● Təkliflər yazmaq, layihəyə rəhbərlik etmək və analitik bacarığa malik olmaq;
    ● Müştərilərə yüksək səviyyədə təklifləri irəli sürmək bacarığı;
    ● Aydın şəkildə qoyulmuş satış hədəflərinin həyata keçirilməsi istiqamətində sərbəst işləmək bacarığı;
    ● Danışıqlar aparmaq və problemləri həll etmək qabiliyyəti;
    ● Təşəbbüskarlıq, komanda yönümlülük və şirkətə sadiqlik.

    Müraciət etmək proseduru:

    Maraqlananlar CV-lərini mövzu bölməsində “KAM” yazmaqla [email protected] ünvanında yerləşdirə bilərlər. Yerləşdirilimiş bütün müraciətlərə baxılacaq və hamıya bərabər imkan yaradılacaqdır. Yalnız seçilmiş namizədlərlə əlaqə saxlanılacaqdır.

    CV-lərin son qəbul tarixi: 30 aprel, 2019

    Job Features

    Job CategoryBrend menecer

    Apply Online