Əsas səhifə İşçi heyətinin seçilməsi üzrə menecer-AccessBank

    İşçi heyətinin seçilməsi üzrə menecer-AccessBank

    86
    Paylaş
    Acess Bank
    Acess Bank

    Posted 4 years ago

    İşçi heyətinin seçilməsi üzrə menecer

    Namizədlərə qarşı irəli sürülən tələblər:

     İşçi heyətinin seçilməsi üzrə baş mütəxəssis və ya menecer vəzifəsində, yüksək rəqabət şəraitində və dinamik mühitdə işçi heyətinin seçilməsi və işəgötürənin reklam olunması sahəsində ən azı 3 illik iş təcrübəsi;
     İşəgötürənin reklam olunmasında və işçi heyətinin seçilməsində insan resursları üzrə təcrübə və meylləri bilmək;
     İnsan Resurslarının idarə olunması sahəsində və ya digər müvafiq sahədə bakalavr / magistr dərəcəsi; insan resursları sahəsində sertifikatın mövcudluğuna (SPHR, GPHR və s.) üstünlük verilir;
     Aşkar liderlik və ünsiyyət qabiliyyəti, şəxsiyyətlərarası münasibətlər saxlamaq bacarığı
     İşçi heyətinin seçilməsi üzrə yüksək ixtisaslı komandaya rəhbərlik edilməsində özünü doğrultmuş və uğurlu təcrübə və gələcəkdə bazarın ən yaxşı istedadlarını cəlb etmək və qoruyub saxlamaq bacarığı;
     MS PowerPoint, Word və Excel proqramlarında işləmək bacarığı
     Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək

    Əsas öhdəlikləri:

     Yüksək ixtisaslı namizədlər üçün hərtərəfli və məqsədli strategiyalar işləyib hazırlamaq və rəhbərlik etmək
     İstedadların axtarılması və uğurun planlaşdırılması yolu ilə Banka adekvat işçi heyəti seçmək
     Karyera proqramları, iş yerləri haqqında elanlar, şəbəkə mövcudluğu və s. vasitələrlə namizədlərin təcrübələrini idarə etmək
     Təşkilatın dinamik tələbatlarına cavab verə biləcək işçi heyətinin seçilməsi üzrə ümumi komanda yaratmaq və ona rəhbərlik etmək
     Kompensasiyalar və məşğulluq meylləri də daxil olmaqla, rəqabətli mühitə uyğunlaşmağı bacarmaq  Treninqlərə tələbatları qiymətləndirmək və yeni əməkdaşlar üçün həyata keçirilən proqramları koordinasiya etmək
     İşçi heyətinin seçilməsi üzrə büdcəni planlaşdırmaq və ona nəzarət etmək.

    Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

     

    Менеджер по подбору персонала

    Основные требования к позиции:

     Не менее 3-летний опыт работы в области набора персонала и рекламирования работодателя в качестве старшего специалиста или менеджера по подбору персонала в условиях высокой конкуренции и динамической среде
     Знание практики и трендов по человеческим ресурсам в рекламировании работодателя и подборе персонала
     Степень бакалавра / магистра в области Управления Человеческими Ресурсами или соответствующей сфере; наличие сертификата в области человеческих ресурсов (SPHR, GPHR и т.д.) приветствуется
     Наглядные лидерские и коммуникационные способности, умение поддержать межличностные отношения
     Доказанный и успешный опыт руководства высококвалифицированной командой по подбору персонала с дальнейшим привлечением и сохранением лучших талантов рынка
     Умение работать на программах MS PowerPoint, Word и Excel
     Знание английского, русского и азербайджанского языков

    Основные обязательства:

     Разработать и руководить всесторонними и целевыми стратегиями по подбору персонала для квалифицированных кандидатов
     Обеспечить подбор адекватного персонала в Банк путём поиска талантов и планирования успеха
     Управлять практикой кандидатов посредством карьерных программ, объявлений о рабочих местах, сетевого присутствия и т.д.
     Создать и руководить общей командой по подбору персонала, способной отвечать динамическим потребностям организации
     Уметь приспособиться к конкурентной среде, включая компенсации и тренды занятости  Оценивать потребности в тренингах и координировать программы, осуществляемые для новых сотрудников
     Планировать и контролировать бюджет по подбору персонала

    Заинтересованные лица могут отправить форму автобиографии (CV) на электронный адрес: [email protected] Просьба указать название вакансии в теме письма!

     

    Recruitment manager

    Main requirements to the positions:

     At least 3 years of work experience in selection, recruitment and employer branding as a senior recruiter or manager in a highly competitive and dynamic environment
     Knowledge of human resources practices and trends in Employer branding and Recruitment
     BSc/MSc in Human Resources Management or relevant field or certification in any HR relevant fields (SPHR, GPHR, etc.) is desirable
     Demonstrable leadership abilities, communication and interpersonal skills is a must
     A proven and successful experience leading a high-performing recruiting team resulting in the acquisition and retention of top talents in the market
     Proficient at MS PowerPoint, Word and Excel
     Fluent in English, Russian and Azerbaijani

    Main responsibilities:

     Lead and develop comprehensive, targeted recruitment strategies for qualified candidates.
     Ensure that the bank is adequately staffed through talent pipeline and succession planning
     Create and manage seamless candidate experience via career programs, job announcement, web presence, etc
     Lead, mentor, and build a collaborative Recruiting team that can meet the dynamic demands of organization
     Stay connected to the competitive landscape, including compensation and employment brand trends
     Assess training needs and coordinate onboarding program for all new employees
     Plan and monitor Recruitment budget

    Interested candidates are requested to send their resume (CV) to [email protected].
    Please indicate the job title in the subject line!

    Job Features

    Job CategoryBank, Menecer

    Apply Online