1996-cı ildə Bakı şəhərində əsası qoyulan Sinteks MMC bu gün Qafqaz və Mərkəzi Asiyada ən böyük və uğurlu pərakəndə satış şirkətlərindən biridir.
SINTEKS öz üzərinə tanınmış beynəlxalq moda evlərindən tutmuş yeni yaranmış markalara kimi, dünyanın aparıcı moda brendlərini təmsil etməyi götürüb.
Qrup dəb, zərgərlik və qida sahələrində 80-dən artıq mağazaya rəhbərlik edir.
Şirkətimizə hal hazırda Müştəri Əlaqələri üzrə Administrator tələb olunur.
Vəzifə öhdəlikləri:
• Müştərilərin suallarını telefon və e-poçt vasitəsi ilə cavablandırmaq
• Müştərilərlə dəqiq məlumatlar, müzakirələr və yazışmaların aparılması
• Şikayətlərin idarə edilməsi və ya onları menecerə ötürülməsi
• Müştəri məlumatlarını kompüter məlumat bazasına daxil etməsi
• İnzibati vəzifələr
• Məlumatların daxil edilməsi
• Şirkətin Satış, Marketinq və Hüquqi kimi şöbələri ilə effektiv əməkdaşlığın aparılması
• Müştəri Xidmətləri şöbəsinin təkmilləşdirilməsi ilə əlaqədar, gündəlik iş sahəsində Müştəri Xidmətləri Menecerinə kömək edir
Namizədə qoyulan tələblər:
• Azərbaycan, Rus və İngilis dillərini yüksək səviyyədə bilmək
• MS Office proqramlarında işləmək bacarığı
• Müştərilərlə və komandanın üzvləri ilə ünsiyyət qurma bacarığı
• Verilmiş müddətdə işlərin həll edilməsi bacarığı
• İnzibati işləri idarəetmə qabiliyyəti
• Təzyiq altında işləmək qabiliyyəti
• Yaxşı ünsiyyət və analitik bacarıqlar
• Biznesin İdarə edilməsi, Menecment və ya oxşar sahələrdə bakalavr dərəcəsi
• Müştəri Əlaqələri, biznes və ya idarəçilik üzrə təhsil olması arzuolunandır (bakalavr dərəcəsi)
• Müştəri əlaqələri üzrə minimum 1 illik təcrübəsi
Vakansiya ilə maraqlanan namizədlərdən CV’lərini [email protected] e-mail ünvanına göndərmələri və e-mailin mövzu hissəsində mütləq “Müştəri Əlaqələri üzrə Administrator” qeyd etmələri xahiş olunur.
Founded in 1996 in Baku, Azerbaijan, SINTEKS LLC is now one of the largest and most successful fashion retailers in the Caucasus and Central Asia.
SINTEKS is committed to working with the world’s leading fashion brands – from established international fashion houses to emerging designer labels.
The company now has more than 80 stores operating in fashion, jewelry and food & beverage spheres.
Company is currently looking for a candidate to fill Customer Relations Administrator position.
The duties will include:
• Answering customers’ questions by phone, email or face-to-face
• Keeping accurate data or records of discussions and correspondence with customers
• Handling complaints or passing them to a manager
• Entering customer information onto a computer database
• Administrative duties
• Inputting data
• Effective and close cooperation with other departments of the Company, such as Sales, Marketing, and Legal
• Assist Customer Services Manager with the daily work scope related to improvement of Customer Care/Services department
Requirements:
• Good knowledge of Azeri, Russian and English
• Good knowledge of Office Programs
• The ability to communicate well with customers and with other members of the team
• Ability to meet up with given deadlines
• Administrative skills
• The ability to work well under pressure
• Good communication and analytical skills
• Degree in Business Administration, Management or a related field preferred (bachelor degree)
• Relevant certificates in CRM, business administration or management.
• Minimum 1 year of experience in customer service
Please send your CV to [email protected]nteks.com highlighting the “Customer Relations Administrator” in the subject title.
Job Features
Job Category | Biznes |