Əsas səhifə Biznesə dəstək üzrə Baş / Aparıcı mütəxəssis / Mütəxəssis (Layihə və məhsullar...

    Biznesə dəstək üzrə Baş / Aparıcı mütəxəssis / Mütəxəssis (Layihə və məhsullar üzrə menecer)-AccessBank

    174
    Paylaş
    Acess Bank
    Acess Bank

    Posted 3 years ago

    Biznesə dəstək üzrə Baş mütəxəssis / Aparıcı mütəxəssis / Mütəxəssis (Layihə və məhsullar üzrə menecer)

    Öhdəliklər:

    Proseslərin və Məhsulların işlənib hazırlanması

    • Filialların yükünü azaltmaq, müştəri xidmətlərini və məhsulları / əməliyyatları yaxşılaşdırmaq məqsədi ilə proseslərin / əməliyyatların avtomatlaşdırılması, mərkəzləşdirilməsi və rəqəmsallaşdırılması;
    • Proseslərin və xidmətlərin (işlərin) yoxlanması, işlənib hazırlanması və optimallaşdırılması;
    • Müştərilərə xidmət göstərilməsi ilə əlaqədar proseslərdə / əməliyyatlarda / məhsullarda məhdudiyyətlərin və çatışmazlıqların aşkarlanması və təhlili.

    Layihə idarəçiliyi

    • Layihənin həyata keçirilməsi təşəbbüsünün irəli sürülməsi və planlaşdırılması;
    • Bütün zəruri səhmdarları cəlb etməklə layihənin miqyasının və məqsədlərinin müəyyən olunması və onun texniki yararlığının təmin olunması;
    • Ətraflı layihə planının işlənib hazırlanması; yekun tarixlərin təyin olunması, öhdəliklərin müəyyən edilməsi, layihənin icrasının monitorinqi və ümumiləşdirilməsi. Layihənin vəziyyəti ilə bağlı yüksək rəhbərlik üçün hesabatların hazırlanması.
    • Təyin olunmuş vaxt və büdcə çərçivəsində layihənin tamamlanmasının təmin edilməsi.
    • Baş Ofisdə / filiallarda daxili resursların koordinasiyası.
    • Layihənin lazımi qaydada icra edilməsi üçün üçüncü şəxslərlə tərəfdaşlarıa münasibətlərin yaradılması və qorunub saxlanması.

    Metodologiya, treninqlər:

    • Sənədlərin / daxili reqlamentlərin yoxlanması, işlənib hazırlanması və standartlaşdırıması;
    • Beynəlxalq münasibətlər üçün yararlı mühitin yaradılması, inkişafı və qorunub saxlanması – beynəlxalq münasibətlərin əlverişliliyi və sadəliyi;
    • İşçi heyətinin təlimatlandırılmasında fəal iştirak: yüksək ixtisaslılıq səviyyəsinin təmin olunması və qorunub saxlanması.

    Tələblər:

    • Ali təhsil; 
    • Müvafiq bank sahələrində ən azı 2 illik iş təcrübəsi (Baş Ofisdə, filiallarda təcrübə); 
    • Bank məhsullarını və xidmətlərini, front ofis proseslərini (qeyri-kredit və kredit məhsullarını) yaxşı başa düşmək; 
    • Layihə idarəçiliyi sahəsində iş təcrübəsinə üstünlük verilir; 
    • Mükəmməl ünsiyyət vərdişləri; 
    • Mükəmməl yazılı və şifahi ünsiyyət vərdişləri; 
    • Yaxşı təşkilatçılıq qabiliyyəti, o cümlədən təfsilatlara qarşı diqqətcillik və çoxşaxəli qabiliyyət; 
    • Dəyişiklikləri qəbul etmək bacarığı, yeni biliklər əldə etməyə hazırlıq; 
    • Azərbaycan, rus və ingilis dillərini bilmək.

    Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

    Специалист / Старший / Ведущий Специалист по Поддержке Бизнеса (Менеджер по Проектам и Продуктам)

    Обязательства:

    Разработка Процессов и Продуктов

    • Проявление инициативы по автоматизации, централизации и дигитализации процессов / операций с целью разгрузки филиалов, улучшения клиентского обслуживания и продуктов / операций;
    • Проверка, разработка и оптимизация процессов и услуг (работ);
    • Выявление и анализ ограничений и недостатков в процессах / операциях / продуктах, связанных с обслуживанием клиентов.

    Управление проектом

    • Инициация и планирование осуществления проекта;
    • Определение масштаба и целей проекта с привлечением всех необходимых акционеров, и обеспечение его технической пригодности;
    • Разработка подробного проектного плана; Наблюдение за всеми аспектами проектов; назначение окончательных дат, определение обязательств, мониторинг и суммирование хода проекта. Подготовка отчётов для высшего руководства касательно состояния проекта.
    • Обеспечение завершения проекта в рамках установленного времени и бюджета.
    • Координация внутренних ресурсов (в Головном Офисе / филиалах);
    • Создание и сохранение отношений с третьими лицами / партнёрами для надлежащего осуществления проекта.

    Методология, Тренинги:

    • Проверка, разработка и стандартизация документаций / внутренних регламентов;
    • Создание, развитие и сохранения надлежащей среды для международных отношений – доступность и лёгкость международных отношений;
    • Активное участие в обучении персонала: обеспечение и сохранение высокого уровня компетентности.

    Требования:

    • Высшее образование; 
    • Не менее 2-х лет опыта работы в соответствующих банковских сферах (опыт в Головном Офисе, филиалах); 
    • Хорошее понимание банковских продуктов и услуг; процессов фронт-офиса (некредитных и кредитных продуктов); 
    • Опыт работы по управлению проектами считается преимуществом; 
    • Отличные коммуникационные навыки; 
    • Отличные навыки по письменному и устному общению; 
    • Прочные организационные способности, включая внимательность к деталям и многосторонние способности; 
    • Открытость к изменениям и готовность получить новые знания; 
    • Знание азербайджанского, русского и английского языков.

    Заинтересованные лица могут отправить форму автобиографии (CV) на электронный адрес: [email protected] Просьба указать название вакансии в теме письма!

    Specialist / Senior / Leading Specialist in Business Support (Project and Product Manager)

    Areas of Responsibility:

    Process and Product Development

    • To drive initiatives in regard with automation, centralisation & digitalisation of processes/operations with the goal of branch off-loading, improvements in customer service and products/operations;
    • To revise, design and optimise processes and service (work) flows;
    • To analyse and identify bottlenecks and drawbacks in customer service-related processes / operations / products;

    Project Management

    • To initiate and plan project implementation;
    • To define project scope and objectives, involving all relevant stakeholders and ensure technical feasibility;
    • To develop a detailed project plan; To oversee all aspects of projects: set deadlines, assign responsibilities and monitor and summarize progress of project. Prepare reports for upper management regarding status of project.
    • To ensure completion of projects on time within budget and within scope.
    • Coordinate internal resources (in Head Office/branches);
    • Establish and maintain relationships with third parties/vendors for flawless project implementation;

    Methodology, Trainings:

    • To revise, develop & standardise documentation / internal regulation;
    • To create, develop, sustain environment for IRs – accessibility, availability and easiness to internal regulations;
    • Actively participate in staff trainings: ensuring and sustaining high level of competence;

    Requirements:

    • Higher education; 
    • Min 2 years working experience in related areas in banking (HO, Branch experience); 
    • Good understanding of banking products and services; front-office processes, (non-credit, credit); 
    • working experience in project management (would be a plus); 
    • Excellent communication skills; 
    • Excellent written and verbal communication skills; 
    • Solid organizational skills including attention to detail and multitasking skills; 
    • Open for changes and new knowledge acquiring; 
    • Languages: Azerbaijani language, Russian, English

    Interested candidates are requested to send their resume (CV) to [email protected]. Please indicate the job title in the subject line!

    Job Features

    Job CategoryBank, Biznes

    Apply Online