Vəzifə: Mütəxəssis
Funksiya: Əməliyyatlar
Department: İnformasiya Texnologiyaları
Şöbə: Biznesə Dəstək Sistemləri
Qrup: Biznesə Dəstək Proqram Təminatları
Tabeçilik: Şöbə rəhbəri
Vəzifənin məqsədi
Müəssisə ilə əlaqəli biznes tədbiqlərinin idarə edilməsinə cavabdehdir (ERP, HCM, ECM, CRM, Bar Coding, Moodys Risk Analyst).
Vəzifə Öhdəlikləri
– Biznes tədbiqi ilə bağlı layihələrin hazırlanma dövrünün bütün mərhələlərini idarə etmək, ilkin biznes tələblərini toplamaq, təklif və qiymətləndirmə hissələri ilə bağlı sorğular hazırlamaq.
– Korporativ standartlara və ITIL təcrübəsinə uyğun mövcud informasiya sistemlərini və vasitələrini idarə etmək.
– Dəyişikliyin idarə edilməsinə uyğunlaşmaq.
– Proqram vasitələrinin və məhsullarının paylanmasının düzgün sənədləşdirilməsini və saxlanılmasını təmin etmək.
– Müqavilənin məzmunu, SLA (xidmət səviyyəsinin müqaviləsi), infrastruktur, lisenziya tələbləri ilə bağlı vendorlar və üçüncü şəxslərlə danışıqlar aparmaq.
– Mövcud biznes tələblərini hazırlamaq və qiymətləndirmək üçün biznes müştərilərinə köməklik göstərmək.
– Son istifadəçilər üçün koçluq etmək və təlimlər vermək.
– İş tapşırıqlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün birbaşa menecerlərin və departament müdirlərinin yazılı və şifahi təlimatlarını icra etmək
– Şirkətin məlumatlarının məxfiliyinin qorunmasına məsul olmaq.
– Məsul olduğu sahələr üzrə hesabatlar hazırlamaq.
– Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq.
– Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.
– Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək.
– Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar.
Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə
• Təhsil: İqtisadiyyat, İnformasiya texnologiyaları, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili;
• İş təcrübəsi: Biznes tədbiqlərinə dəstək sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
• Lisenziya/ Sertifikat: : Microsoft, Oracle;
• Xarici dil: İngilis dili (yaxşı), Rus (orta);
• Kompüter bilikləri: MS Office, Java, C#, Net, ABAP, SQL;
• Məhsul biliyi: ERP, HCM, ECM, CRM;
• Bazar biliyi: Əsas bank bacarıqları;
• Digər: Biznes prosesinin idarə edilməsi bacarıqları.
Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Biznesə Dəstək Sistemləri şöbəsinin mütəxəssisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.
Position: Specialist
Function: Operations
Department: Information Technology
Division: Business Support Systems
Team: Business Support Applications
Reports to (position): Head of Business Support Systems Division
Job purpose
Responsible for operation of Business Applications related to Enterprise (ERP, HCM, ECM, CRM, Bar Coding, Moodys Risk Analyst).
Main Accountabilities
– Manages all phases of the business applications projects preparation lifecycle, gather inital business requirements, create requests for proposal and evaluation parts.
– Administration of existing informational systems and tools in accordance with corporate standards and ITIL practices.
– Conforms to Change Management.
– Ensures that distributive of the software tools and products are documented and stored appropriately.
– Communicate with Vendors and 3th party Partners for contract scope, SLA’s, Infrastructure and License requirements.
– Provides assistance for the Business Customer to establish or evaluate existing business requirements.
– Provides coaching and on job trainings for End Users.
– Execute line manager’s and department heads verbal and written instructions to ensure fulfillment of work duties.
– Provide confidentiality of the company data
– Preparation of reports on areas of responsibility
Knowledge, skills and experience required
• Education: Bachelor degree of Economics, informational technology, mathematics or other relevant field.
• Work experience: Minimum 3 year’s experience in Business Applications Support
• License / Certificate: Microsoft, Oracle
• Foreign Language: English (upper intermediate), Russian (intermediate)
• Computer Skills: MS Office, Java, C#, .Net, ABAP, SQL
• Product Knowledge: ERP, HCM, ECM, CRM
• Market knowledge: Basic banking skills
• Other: Business Process Managerial skills
Interested Candidates please send your CV to [email protected] indicating “Business Application Support Specialist” in the subject line of your message.
Otherwise, your candidacy will not be considered.
Job Features
Job Category | Bank, Biznes |