Əsas səhifə Biznesə Dəstək Sistemləri şöbəsinin mütəxəssisi-PASHA Bank

    Biznesə Dəstək Sistemləri şöbəsinin mütəxəssisi-PASHA Bank

    74
    Paylaş
    Paşa Bank
    Paşa Bank

    Posted 4 years ago

    Vəzifə: Mütəxəssis
    Funksiya: Əməliyyatlar
    Department: İnformasiya Texnologiyaları
    Şöbə: Biznesə Dəstək Sistemləri
    Qrup: Biznesə Dəstək Proqram Təminatları
    Tabeçilik: Şöbə rəhbəri

    Vəzifənin məqsədi

    Müəssisə ilə əlaqəli biznes tədbiqlərinin idarə edilməsinə cavabdehdir (ERP, HCM, ECM, CRM, Bar Coding, Moodys Risk Analyst).   

    Vəzifə Öhdəlikləri

    – Biznes tədbiqi ilə bağlı layihələrin hazırlanma dövrünün bütün mərhələlərini idarə etmək, ilkin biznes tələblərini toplamaq, təklif və qiymətləndirmə hissələri ilə bağlı sorğular hazırlamaq.
    – Korporativ standartlara və ITIL təcrübəsinə uyğun mövcud informasiya sistemlərini və vasitələrini idarə etmək.
    – Dəyişikliyin idarə edilməsinə uyğunlaşmaq.
    – Proqram vasitələrinin və məhsullarının paylanmasının düzgün sənədləşdirilməsini və saxlanılmasını təmin etmək.
    – Müqavilənin məzmunu, SLA (xidmət səviyyəsinin müqaviləsi), infrastruktur, lisenziya tələbləri ilə bağlı vendorlar və üçüncü şəxslərlə danışıqlar aparmaq.
    – Mövcud biznes tələblərini hazırlamaq və qiymətləndirmək üçün biznes müştərilərinə köməklik göstərmək.
    – Son istifadəçilər üçün koçluq etmək və təlimlər vermək.
    – İş tapşırıqlarının yerinə yetirilməsini təmin etmək üçün birbaşa menecerlərin və departament müdirlərinin yazılı və şifahi təlimatlarını icra etmək
    – Şirkətin məlumatlarının məxfiliyinin qorunmasına məsul olmaq.
    – Məsul olduğu sahələr üzrə hesabatlar hazırlamaq.
    – Bankın daxili qaydalarına, proseslərinə, siyasətlərinə, təlimatlarına (o cümlədən, Davranış Məcəlləsi, Maraqlar Münaqişəsi Siyasəti, SƏTƏM-lə əlaqədar olan) ciddi şəkildə əməl etmək və onların pozulmasına görə məsuliyyət daşımaq.
    – Hər hansı qəzalar, insidentlər və təhlükəli hallar barəsində dərhal birbaşa rəhbərə məlumat vermək.
    – Hər zaman təhlükəsiz, ətraf mühiti qoruyan və çirklənməsinin qarşısını alan qaydada işləmək.
    – Birbaşa rəhbər tərəfindən verilən digər şifahi və yazılı tapşırıqlar.

    Tələb edilən bilik, bacarıq və təcrübə

    • Təhsil: İqtisadiyyat, İnformasiya texnologiyaları, Riyaziyyat və ya digər müvafiq sahə üzrə Bakalavr təhsili;
    • İş təcrübəsi: Biznes tədbiqlərinə dəstək sahəsi üzrə minimum 3 il iş təcrübəsi;
    • Lisenziya/ Sertifikat: : Microsoft, Oracle;
    • Xarici dil: İngilis dili (yaxşı), Rus (orta);
    • Kompüter bilikləri: MS Office, Java, C#, Net, ABAP, SQL;
    • Məhsul biliyi: ERP, HCM, ECM, CRM;
    • Bazar biliyi: Əsas bank bacarıqları;
    • Digər: Biznes prosesinin idarə edilməsi bacarıqları.

    Vəzifə tələblərinə cavab verən namizədlərdən rəsmi müraciətlərini [email protected] elektron ünvanına email-in mövzu hissəsində “Biznesə Dəstək Sistemləri şöbəsinin mütəxəssisi” yazaraq göndərmələri xahiş olunur. Əks halda sizin namizədliyiniz nəzərə alınmayacaqdır.


    Position: Specialist
    Function: Operations
    Department: Information Technology
    Division: Business Support Systems
    Team: Business Support Applications
    Reports to (position): Head of Business Support Systems Division

    Job purpose

    Responsible for operation of Business Applications related to Enterprise (ERP, HCM, ECM, CRM, Bar Coding, Moodys Risk Analyst).   

    Main Accountabilities

    – Manages all phases of the business applications projects  preparation  lifecycle, gather inital business requirements, create  requests for proposal and evaluation parts.
    – Administration of existing informational systems and tools in accordance with corporate standards and ITIL practices.
    – Conforms to Change Management.
    – Ensures that distributive of the software tools and products are documented and stored appropriately.
    – Communicate with Vendors and 3th party Partners for contract scope, SLA’s, Infrastructure and License requirements.
    – Provides assistance for the Business Customer to establish or evaluate existing business requirements.
    – Provides coaching and on job trainings for End Users.
    – Execute line manager’s and department heads verbal and written instructions to ensure fulfillment of work duties. 
    – Provide confidentiality of the company data
    – Preparation of reports on areas of responsibility

    Knowledge, skills and experience required

    • Education: Bachelor degree of Economics, informational technology, mathematics or other relevant field.
    • Work experience: Minimum 3 year’s experience in Business Applications Support 
    • License / Certificate: Microsoft, Oracle
    • Foreign Language: English (upper intermediate), Russian (intermediate)
    • Computer Skills: MS Office, Java, C#, .Net, ABAP, SQL
    • Product Knowledge: ERP, HCM, ECM, CRM  
    • Market knowledge:  Basic banking skills
    • Other: Business Process Managerial skills

    Interested Candidates please send your CV to [email protected] indicating “Business Application Support Specialist” in the subject line of your message.
    Otherwise, your candidacy will not be considered.

    Job Features

    Job CategoryBank, Biznes

    Apply Online