Əsas səhifə Administrasiya və Təhlükəsizlik Departamentinin rəhbəri-AccessBank

    Administrasiya və Təhlükəsizlik Departamentinin rəhbəri-AccessBank

    70
    Paylaş
    Acess Bank
    Acess Bank

    Posted 4 years ago

    Administrasiya və Təhlükəsizlik Departamentinin rəhbəri

    Əsas öhdəlikləri:

     Administrasiya və Təhlükəsizlik Departamenti üçün prosedurların işlənib hazırlanması və təkmilləşdirilməsi;
     Təchizat, bank ödənişləri, katiblik, kargüzarlıq və inşaat işlərinin koordinasiyası;
     Bank əməkdaşları üçün lazımi iş şəraitinin yaradılması məqsədi ilə effektiv və qənaətli əməliyyatların təmin olunması;
     Zəruri hallarda inşaat, təmir və quraşdırma işlərinin planlaşdırılması və nəzarət edilməsi, planlaşdırılmış və dar ixtisaslı texniki xidmət işlərinin icrası; bütün bu əməliyyatlar üçün büdcənin hesablanması və xərclərə nəzarət edilməsi;
     Baş Ofisin və filialların inzibati binalarında fasiləsiz su və elektrik təchizatının və isitmə sistemlərinin tənzimlənməsi; bağlanmış müqavilələr əsasında sistem və avadanlıqların təmirinin və onlara xidmət göstərilməsinin təşkili;
     Tender hazırlığı mərhələsində təchizatçılarla və xidmət şirkətləri ilə görüşlərin keçirilməsi;
     Bankın fiziki, texniki və mülki mühafizəsinin təşkilinə nəzarət edilməsi;
     Baş Ofisdə və filiallarda təhlükəsizlik tədbirlərinin və əməliyyatlarının hazırlanması və idarə olunması

    Tələblər:

     Baş Administrasiyada menecer qismində ən azı 5 illik iş təcrübəsi (bankçılıq sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir)
     Ali təhsil
     Mükəmməl Azərbaycan və rus dilləri biliyi
     Microsoft Word, Excel, Outlook proqramlarını bilmək
     Mükəmməl ünsiyyət vərdişləri və problemləri həll etmək bacarığı

    Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.

     

    Administration and Security department head

    Main responsibilities:

     Creation and tuning of procedures for Administration and Security department;
     To coordinate the operation of procurement, bank payments, secretary, clerical support and construction works
     To provide effective and cost efficient operation to create proper work conditions for bank employees
     Planning and control of contruction, repair and installation works when needed, conduction of planned and ad-hoc maintrance works; budgeting and cost control for all these activities
     Arrangement of uninterrupted supply of water, electricity and heating systems in the administrative buildings of Head Office and branches; organization of service and repair work of the system and equipments based on signed contract
     Conduct meeting and negotiations with suppliers and service companies during the tender preparation stage;
     Control over organization of the Bank’s physical, technical and civil protection
     Prepare and manage the security measures and activities of Head office and branches

    Requirements:

     Minimum 5 years experience in General Administration as manager (experience in banking is preference)
     High education
     Excellence knowledge of Azerbaijani and Russian
     Microsoft Word, Excel, Outlook proficiency
     With excellent interpersonal and problem solving skills

    Interested candidates are requested to send their resume (CV) to [email protected]. Please indicate the job title in the subject line!

    Job Features

    Job CategoryBank

    Apply Online