Administrasiya və Təhlükəsizlik Departamentinin rəhbəri
Əsas öhdəlikləri:
Administrasiya və Təhlükəsizlik Departamenti üçün prosedurların işlənib hazırlanması və təkmilləşdirilməsi;
Təchizat, bank ödənişləri, katiblik, kargüzarlıq və inşaat işlərinin koordinasiyası;
Bank əməkdaşları üçün lazımi iş şəraitinin yaradılması məqsədi ilə effektiv və qənaətli əməliyyatların təmin olunması;
Zəruri hallarda inşaat, təmir və quraşdırma işlərinin planlaşdırılması və nəzarət edilməsi, planlaşdırılmış və dar ixtisaslı texniki xidmət işlərinin icrası; bütün bu əməliyyatlar üçün büdcənin hesablanması və xərclərə nəzarət edilməsi;
Baş Ofisin və filialların inzibati binalarında fasiləsiz su və elektrik təchizatının və isitmə sistemlərinin tənzimlənməsi; bağlanmış müqavilələr əsasında sistem və avadanlıqların təmirinin və onlara xidmət göstərilməsinin təşkili;
Tender hazırlığı mərhələsində təchizatçılarla və xidmət şirkətləri ilə görüşlərin keçirilməsi;
Bankın fiziki, texniki və mülki mühafizəsinin təşkilinə nəzarət edilməsi;
Baş Ofisdə və filiallarda təhlükəsizlik tədbirlərinin və əməliyyatlarının hazırlanması və idarə olunması
Tələblər:
Baş Administrasiyada menecer qismində ən azı 5 illik iş təcrübəsi (bankçılıq sahəsində təcrübəyə üstünlük verilir)
Ali təhsil
Mükəmməl Azərbaycan və rus dilləri biliyi
Microsoft Word, Excel, Outlook proqramlarını bilmək
Mükəmməl ünsiyyət vərdişləri və problemləri həll etmək bacarığı
Maraqlanan şəxslər öz CV formalarını [email protected] elektron poçt ünvanına göndərə bilər. Xahiş olunur CV göndərdikdə “subject” (mövzu) hissəsində müraciət etdiyiniz vakansiyanın adını qeyd edəsiniz.
Administration and Security department head
Main responsibilities:
Creation and tuning of procedures for Administration and Security department;
To coordinate the operation of procurement, bank payments, secretary, clerical support and construction works
To provide effective and cost efficient operation to create proper work conditions for bank employees
Planning and control of contruction, repair and installation works when needed, conduction of planned and ad-hoc maintrance works; budgeting and cost control for all these activities
Arrangement of uninterrupted supply of water, electricity and heating systems in the administrative buildings of Head Office and branches; organization of service and repair work of the system and equipments based on signed contract
Conduct meeting and negotiations with suppliers and service companies during the tender preparation stage;
Control over organization of the Bank’s physical, technical and civil protection
Prepare and manage the security measures and activities of Head office and branches
Requirements:
Minimum 5 years experience in General Administration as manager (experience in banking is preference)
High education
Excellence knowledge of Azerbaijani and Russian
Microsoft Word, Excel, Outlook proficiency
With excellent interpersonal and problem solving skills
Interested candidates are requested to send their resume (CV) to [email protected]. Please indicate the job title in the subject line!
Job Features
Job Category | Bank |