Bir şeyləri dəyişdirmək istəyirsinizsə, fikri çox uzaqlarda axtarmağa gərək yoxdur. Həyatınıza təsir edən bir fikir, bir başqasının da dünyasında fərq yarada bilər.
“Günün hər anında yorğundum, artıq çəkim məni narahat edirdi və üzüm sızanaq içindəydi”.
Bu söz, suyun dadını sevmədiyi üçün əvvəldən gündə 10-12 qutu pəhriz kolası içən “Hint Water”in təsisçisi və CEO-su Kara Goldin`ə məxsusdur. Bu gün Hint Waterin illik satış həcmi 70 milyon dolları keçməkdədir.
Pəhriz kola asılı Goldin, 12 il əvvəl su içməkdən nifrət edirdi. Eyni zamanda artıqlaması ilə sağlam qidalanan və getdikcə daha çox kilo alan Goldin, ailəsiylə birlikdə sağlam qidalanmaya qərar verdi. Onun bu hekayəsi, yalnız su ilə belə haralara gəldiyini sübut edir.
Suyun dadını sevmədikdə fərqli variantlar düşündü
Şəkərli olduğu üçün meyvə suyu sərf etmək istəmirdi. Meyvə suyu əvəzinə əvvəlcə vitamin sularına yönəldi. Ancaq bunların da içində kimyəvi və qoruyucu maddələr olduğunu gördü.
Goldin, bir gün dolçanın içərisinə bir iki dənə moruq atdı və evə gələndə bütün suyun içilmiş olduğunu fərq etdi və dərhal beynində bir işıq yandı.
Suya yeni bir dad qatmağa qərar verdi
Sağlamlığına daha çox diqqət edən Goldin, bazarda bir boşluq olduğunu öyrəndi. Kalorisiz, içərisində dadlandırıcı olmayan təbii meyvə suyu istehsal etmə barədə qərar vermişdi.
İlk öncə, istehsal etdiyi suları butulkalara doldurub bir supermarket şəbəkəsi olan Whole Foodsa buraxdı. Bir neçə gün içərisində 10 kassa aromalı su satılmışdı.
Hint Waterin satışları sürətlə artdı
Sonralar “Hint Water” adını verdiyi təbii meyvə suyu, getdikcə genişlənməyə başladı. Goldin, bir şəkildə Michelle Obamaya qoşulara “Drink Up” kampaniyasında iş fürsəti tapdı. İnsanlara suyun qoruyucu və ya dadlandırıcı maddə daşımadığını birlikdə izah etdilər.
Pərakəndə nəhəngləri Target və Walmart rəflərində da satılan və Google, Facebook kimi nəhəng şirkətlərdə də daim yer alan Hint Water, 2016 ilə çatdıqda 70 Milyon dollarlıq satış həcmində oldu.
Kara Goldin, sağlam qidalanmaq istəyən insanların, istər-istəməz “pəhriz” və ya “az yağlı” kimi etiketlərin olduğu məhsullarla tez-tez qarşılaşdığını bildirir. Halbuki o, insanlara həqiqətən köməksiz olan suyu təbii meyvə ilə zənginləşdirərək satır və məhsulunun bu səbəbdən maraqla qarşılandığını düşünür.
İstehlakçı üçün daha sadə məhsullar istehsal edilməlidir
Goldin, günümüzdə insanların mürəkkəb və çətin başa düşülən məhsullar istehsal etmək istəmədiyini və hədəflərinin istehlakçı üçün daha sadə hala gətirilən məhsullar istehsal etmək olduğunu deyir.
“Bazarın əsas yerlərində neçə fərqli növdə içəcək olduğuna diqqət etməmişdim. 2000 dən çox içəcək olduğunu öyrəndim. Bu çılğın bir rəqabət mühiti”! Deyən Goldin, gənc sahibkarlara bazara digərlərindən bir fərqi olmayan bir məhsul təqdim etməyin əslində o qədər də yaxşı fikir olmadığını deyir.