“Spotify” xidməti podkastlarında hədəf reklamı yerləşdirəcək

Date:

Paylaş:

“Spotify” öz podkastlarında hədəf reklamı yerləşdirmək üçün istifadəçi məlumatlarından yararlanmağı düşünür. Bu barədə şirkətə istinadən The Verge xəbər verir.

Xidmət reklamı real vaxt rejimində yerlışdirəcək. Bu zaman o, istifadəçinin olduğu yerə, cihazın növünə, yaşa və digər məlumatlara əsaslanacaq. İstifadəçilər eyni Spotify podkastını dinləyərkən müxtəlif reklamlar eşidəcəklər.

Bundan başqa, reklamçılar reklamlar, məsələn, dinləmələrin sayı barədə daha ətraflı məlumatlar əldə edəcəklər. Layihənin nəticələrindən asılı olaraq Spotify başqa istehsalçıların da podkastlarında reklam yerləşdirməyə başlaya biləcək.

Qeyd edək ki, hədəf auditoriya reklamı, yüklənmiş podkastlarda işləməyəcək, çünki bunun üçün serverə bağlanmaq lazımdır.

 

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...