Sloveniyalı dizaynerdən brendlərin “koronavirus” loqotipi

Date:

Paylaş:

Sloveniyalı dizayner koronavirusla əlaqədar olaraq bəzi brendlər üçün loqotip düşünüb. Onlardan McDonald’s həqiqətən də loqotipini dəyişib, amma təkcə Braziliyada, sosial şəbəkələrdə. Bununla şirkət pandemiya ilə bağlı məhdudiyyətlərə dəstək olub. Dizaynerin sosial məsafəni qorumağa çağırış məqsədi daşıyan bu addımında bir sıra mümkün brednlərin hissələri bir-birindən ayrı təsvir edilib. Bu sıradan, McDonald’s real olaraq dəyişdiyi loqotipi ilə “Bir ömür birlikdə olmaq üçün bir müddət ayrı qalaq” şüarını irəli sürür.

Mastercard

​Starbucks

Corona

NBA

US Open

Nike

Goodyear

McDonald’s

 

 

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...