Samsung dünya üzrə reklama ən çox vəsait xərcləyən şirkətdir. İldə $11 milyard!

Date:

Paylaş:

Dünyanın ən böyük elektronika istehsalçılarından biri olan Samsung Electronics, reklama dünyanın hər hansı bir şirkətindən daha çox vəsait ayırıb – $11,2 milyard.

Cənubi Koreyanın Yonhap informasiya agentliyi, bu barədə Ad Age konsaltinq mərkəzinin məlumatlarına istinadən xəbər verir. Ötən il ilə müqayisədə Samsung şirkətinin xərcləri 13% artıb.

Samsung-un reklama bu qədər sərmayə etməyinin əsas səbəbi, şirkətin 2016-cı ildəki hadisədən sonra öz imicini bərpa etmək istəyi ilə bağlıdır. Qeyd edilmiş dövrdə, Samsung şirkətinin Galaxy Note 7 smartfonu satışdan çıxarıldı, bunun əsas səbəbi isə samrtfonun batareyasının qüsurlu olması idi. Bu batareyaların alışması və partlaması hallarına belə rast gəlinmişdi. Bundan əlavə, Samsung, daim inkişaf etməkdə olan bir sıra Çin şirkətlərinə münasibətdə rəqabətqabiliyyətli olmalıdır. Bu kimi şirkətlərdən Xiaomi, Meizu, Huawei kimi şirkətləri misal göstərmək olar.

Samsung-dan başqa reklama daha çox vəsait xərcləyən şirkətlərdən Procter&Gamble (10 milyard), L’Oreal (8,6 milyard), Unilever (8,5 milyard) və Nestle (7,2 milyard) şirkətlərinin adlarını çəkmək olar.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...