“Mozilla” nümayəndələrinin sözlərinə görə, yeni loqotip məhsul xəttinin inkişafını dəstəkləmək üçündür.
O, şirkətin məhsullarını “Firefox” brendi altında biləşdirəcək – faylların göndərilməsi xidməti “Send”, məlumatların yayılması xəbərdarlığı xidməti “Monitor” və parolların qorunması xidməti “Lockwise” üzərində işləyir.
Brauzer tülkü loqotipini qoruyub saxlayacaq, lakin daha kiçik “relyefli” olacaq. The Verge müəllifi Sean Hollister son illər loqo-nun necə dəyişməsini müqayisə edib.
“Mozilla” hələ 2018-ci ilin yayında yeni dizaynın hazırlanmasına başlayıb: iyulun axırlarında şirkət istifadəçilərdən loqotipin yeni dizynı üçün iki yeni stildən birini seçmələrini istəyib.