MARS öz missiyasına yenidən baxdı və rebrendinq etdi – Foto

Date:

Paylaş:

Ən tanınmış brendləri bir araya gətirən MARS kompaniyası (Snickers, Whiskas, Wrigley və s. ) hədəf marketiniqə keçid edir və yüz minlərlə partnyorunun qarşısında dünyanı dəyişdirmək tapşırığı qoyub.

Şirkət iqlim dəyişikliyi və əmək şərtləri ilə bağlı problemləri öyrənməyə başlayıb. Bu, MARS-dan təxminən milyonlarla təchizat zənciri qarşısında məsuliyyətini artıracaq. Yenilənmə şirkətin vizual stilinə təsir edib. İndi MARS -ın loqosu belə görünür.

Öz yeni loqosunda şirkət “daha cəsur, proqressiv və eyni zamanda qürurlu və optimist görünür. “Dünyanı dəyişmək” ilə bağlı tapşırığa, əsasən şirkət öz yeni sloqanını da dəyişib. #TomorrowStartsToday.

Şirkətin rəhbərliyindən yeni sloqan ilə bağlı deyiblər ki, sabah görəcəyimiz dünya bzinesdən başlayır: “Biz o biznesi elə bu gündən qurmağa başlamışıq”.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...