Ən tanınmış brendləri bir araya gətirən MARS kompaniyası (Snickers, Whiskas, Wrigley və s. ) hədəf marketiniqə keçid edir və yüz minlərlə partnyorunun qarşısında dünyanı dəyişdirmək tapşırığı qoyub.
Şirkət iqlim dəyişikliyi və əmək şərtləri ilə bağlı problemləri öyrənməyə başlayıb. Bu, MARS-dan təxminən milyonlarla təchizat zənciri qarşısında məsuliyyətini artıracaq. Yenilənmə şirkətin vizual stilinə təsir edib. İndi MARS -ın loqosu belə görünür.
Öz yeni loqosunda şirkət “daha cəsur, proqressiv və eyni zamanda qürurlu və optimist görünür. “Dünyanı dəyişmək” ilə bağlı tapşırığa, əsasən şirkət öz yeni sloqanını da dəyişib. #TomorrowStartsToday.
Şirkətin rəhbərliyindən yeni sloqan ilə bağlı deyiblər ki, sabah görəcəyimiz dünya bzinesdən başlayır: “Biz o biznesi elə bu gündən qurmağa başlamışıq”.