Ümumdünya İqtisadi Forumunun rəsmi “Twitter” saytı bildirib ki, Çinin “Lunckin Coffee” qəhvəxana şəbəkəsi iki ildən də az bir zaman ərzində “Starbucks”-ı çin bazarından çıxarıb. Fəaliyyətinə doqquz qəhvəxana ilə başlayan şəbəkənin hal-hazırda bütün ölkə üzrə 2073 qurumu var və hər dörd saatdan bir yeni qəhvə evi açır.
Qəhvəxana müştərilərə xidmətdə qeyri-ənənəvi yanaşmadan istifadə edib. İçki sifarişi və onun ödənişi smartfon tətbiqi vasitəsilə həyata keçirilir, bundan başqa müştəri canlı yayımla içkisinin necə hazırlanmasını izləyə bilir.
2018-ci il ərzində şəbəkə 116 milyon dollardan çox xalis zərər yaşayıb, çunki onu itki deyil, xidmətin sayı və sürəti maraqlandırır. Bununla belə, şirkətin kapitalizasiyası bir il ərzində 2,2 milyard dollara çatıb.