“KFC” ət dolu “I Love You Bacon Burger” ini bazara daxil etməsiylə vegan pəhriz hərakatına zarafatcıl bir tərzdə ələ keçirib.
“Bad timing never tasted so good” (Pis planlanlama heç vaxt bu qədər gözəl dad verməmişdi) şüarı altında bu il veganlığın yükşəlişi səbəbiylə fast food zənciri, xeyli ətli olan burgerin daha pis bir vaxtda bazara çıxarıla bilməyəcəyini deyərək istehza edib.
2019- cu il “vegan ili” adlandıran “KFC”, alıcılarını vegan olmamışdan qabaq 3 qatdan ibarət olan burgerini sınamağa dəvət edir.
Mother tərəfindən yaradılan kompaniya bir neçə açıq hava reklamını əhatə edir. Bu ilin başlarında insanların əksəriyyəti vegan həyatını seçməsinə əsasən reklamlar edən “Greggs”dən fərqli olaraq reklamlar bu cümlələri əhatə edir: “ Vegan sosisi deyil” və “Vegan olmadan əvvəl bircə dəfə də olsa, düşün”.