Axı niyə? Öz reklam çarxını necə belə popular etmək olar? Kann YouTube 2019 reytinqi videoreklamın uzunluğu sahəsində parlaq trendi nümayiş etdirir. Video reklamların uzunluğu isə 1 dəqiqə və 46 saniyə çəkir.
Tamaşaçılar isə ilk 5 saniyədən sonra, videonun davamına baxıb-baxmayacaqları ilə bağlı qərar qəbul edirlər. Buna görə də markalar onların diqqətini saxlamaq, eyni zamanda əsas fikri tamaşaçıya çatdırmaq üçün reklam hekayəsini düzgün işləməlidirlər.
Buna görə də, ssenarinin lap əvvəlində açar intriqa olmalıdır, daha sonra süjetin inkişaf tempi artırılmalıdır və kuliminasiya nöqtəsinə çatmalıdır. Məsələn, belə gedişdən məharətlə istifadə edən “Amazon”un “Not Everything Makes the Cut” reklam çarxını nümunə göstərə bilərik. Elə isə kim liderdir, yazıya bununla başlayaq.
Kann reytinqi 2019: “YouTube”da top-10 reklam çarxı. Reytinq ən son Kann festivalından 2019-cu ilin iyunun 1-də qədər olan “YouTube”dakı ilk 10 reklam çarxını bir araya yığıb.
1. Coca Cola: Vai no Gás
Brend: Coca Cola, Brazil
Media agentlik: JWT & Kolab/McCann
Kreativ agentlik: JWT
2. Amazon: Not everything makes the cut
Brend: Amazon
Media agentlik: Rufus
Kreativ agentlik: Lucky Generals and Amazon Internal Creative Team
3. Orange: Orange Go
Brend: Orange
Media agentlik: N/A
Kreativ agentlik: N/A
4. LG Vietnam
Brend: Vietnam
Media agentlik: VietBuzzAd (VBA)
Кreativ agentlik: VietBuzzAd (VBA) and HSAd Vietnam
https://youtu.be/GSuWUKCg73A
5. Apple: iPhone XS — Growth Spurt
Brend: Apple
Меdia agentlik: OMD
Кreativ agentlik: TBWA\MAL
https://youtu.be/WI9E_z7XHPA
6. Shopee: Shopee Birthday Sale Blackpink
Brend: Shopee
Media agentlik: In-house
Кreativ agentlik: In-house
https://youtu.be/USSiiUB1W0g
7. Turkish Airlines: LEGO presents the safety video
Brend: Turkish Airlines
Media agentlik: People Initiative
Kreativ agentlik: Warner Bros
https://youtu.be/C2hCN6cVuqM
8. Nike: Dream Crazy
Brend: Nike
Media agentlik: SapientRazorfish
Kreativ agentlik: Wieden & Kennedy
https://youtu.be/Fq2CvmgoO7I
9. Bosch: #LikeABosch
Brend: Bosch Global
Меdia agentlik: OMD
Kreativ agentlik: Jung von Matt/Alster
10. GalaxyNote9: FortniteSupplyDrop
Brend: Samsung
Media agentlik: Starcom
Kreativ agentlik: –
https://youtu.be/UYRcahvgf3s