Kann YouTube 2019 reytinq: “YouTube”da top-10 reklam çarxı

Date:

Paylaş:

Axı niyə? Öz reklam çarxını necə belə popular etmək olar? Kann YouTube 2019 reytinqi videoreklamın uzunluğu sahəsində parlaq trendi nümayiş etdirir. Video reklamların uzunluğu isə 1 dəqiqə və 46 saniyə çəkir.

Tamaşaçılar isə ilk 5 saniyədən sonra, videonun davamına baxıb-baxmayacaqları ilə bağlı qərar qəbul edirlər. Buna görə də markalar onların diqqətini saxlamaq, eyni zamanda əsas fikri tamaşaçıya çatdırmaq üçün reklam hekayəsini düzgün işləməlidirlər.

Buna görə də, ssenarinin lap əvvəlində açar intriqa olmalıdır, daha sonra süjetin inkişaf tempi artırılmalıdır və kuliminasiya nöqtəsinə çatmalıdır. Məsələn, belə gedişdən məharətlə istifadə edən “Amazon”un “Not Everything Makes the Cut” reklam çarxını nümunə göstərə bilərik. Elə isə kim liderdir, yazıya bununla başlayaq.

Kann reytinqi 2019: “YouTube”da top-10 reklam çarxı. Reytinq ən son Kann festivalından 2019-cu ilin iyunun 1-də qədər olan “YouTube”dakı ilk 10 reklam çarxını bir araya yığıb.

1. Coca Cola: Vai no Gás

Brend: Coca Cola, Brazil

Media agentlik: JWT & Kolab/McCann

Kreativ agentlik: JWT

2. Amazon: Not everything makes the cut

Brend: Amazon

Media agentlik: Rufus

Kreativ agentlik: Lucky Generals and Amazon Internal Creative Team

3. Orange: Orange Go

Brend: Orange

Media agentlik: N/A

Kreativ agentlik: N/A

4. LG Vietnam

Brend: Vietnam

Media agentlik: VietBuzzAd (VBA)
Кreativ agentlik: VietBuzzAd (VBA) and HSAd Vietnam

https://youtu.be/GSuWUKCg73A

5. Apple: iPhone XS — Growth Spurt

Brend: Apple
Меdia agentlik: OMD
Кreativ agentlik: TBWA\MAL

https://youtu.be/WI9E_z7XHPA

6. Shopee: Shopee Birthday Sale Blackpink

Brend: Shopee

Media agentlik: In-house

Кreativ agentlik: In-house

https://youtu.be/USSiiUB1W0g

7. Turkish Airlines: LEGO presents the safety video

Brend: Turkish Airlines

Media agentlik: People Initiative

Kreativ agentlik: Warner Bros

https://youtu.be/C2hCN6cVuqM

8. Nike: Dream Crazy

Brend: Nike

Media agentlik: SapientRazorfish

Kreativ agentlik: Wieden & Kennedy

https://youtu.be/Fq2CvmgoO7I

9. Bosch: #LikeABosch

Brend: Bosch Global

Меdia agentlik: OMD

Kreativ agentlik: Jung von Matt/Alster

10. GalaxyNote9: FortniteSupplyDrop

Brend: Samsung

Media agentlik: Starcom

Kreativ agentlik: –

https://youtu.be/UYRcahvgf3s

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...