Əsas səhifə Biznes Biznes məqalələri Kanban nədir?

Kanban nədir?

179

Biz artıq Adjaylın öz dəyər sistemi ilə düşüncə tərzi olduğu  haqqında daha öncəki yazımızda məlumat vermişik. Onları işdə istifadə etmək üçün qaydalar tətbiq etdik.

Kanban, Adjayl ruhunda iş aparmağın bir yoludur.O, yalnız altı qaydanı  ehtiva edir və adi düşüncə tərzindən Adjyal  düşüncə tərzinə  keçişi  təklif edir. Adjayl- məşqçiləri tez-tez Kanbanı su ilə müqayisə edirlər – şirkətin strukturu və hiyerarxiyası ətrafında olur və yavaş-yavaş onları dəyişməyə başlayır. Suyun kəskinləşdirdiyi daşlar kimi, Kanban də düşüncə tərzini dəyişir.

Adjayl olmağa başlamaq üçün çox səy göstərməyə ehtiyac yoxdur – keçid zamanı  heç bir yenidən təşəbbüs yoxdur, başlanğıcda mövcud olan rollar qalır. Hər şey tədricən dəyişir və Komanda üçün problem yaratmır.

Kanban  kimlərə uyğundur?

Kanbanda heç bir məhdudiyyət yoxdur. Onun köməyi ilə yeni ailə həyatı qurmuş cavanlar ailə büdcəsini planlaşdırırlar, Microsoft-un kiçik bölmələri yeni proqramlar hazırlayır, Toyota isə  bütün istehsalları idarə edir.

Kanbanın bir neçə qolu var : istehsal, proqram təminatı və şəxsi . Onlar bir-birindən tamamilə fərqli fərqlidirlər. İstehsal işində bir çox mərhələ var, hər kəsin öz lövhəsi var və onların hamısı sexdə paylaşılıb. Kartlar toplanma mərhələlərini təyin edir, vizuallaşdırma  isə sexləri zəruri detallar ilə təmin etməyə yönəlib. İT mütəxəssisləri adətən bir lövhəni bölüşürlər, o, komanda işi üçün nəzərdə tutulub və işi birlikdə idarə etməyə kömək edir.

Adjayl  olmaq üçün necə istifadə  etmək lazımdır?

Kanban’da yalnız altı qayda var, onlar tədricən tətbiq olunur. Əvvəlki dəyişikliklərin çoxu işçilər üçün ümumi hala gəlməyənə qədər yeniləri əlavə olunmur.

Əvvəlcə Kanban köhnə quruluşu və iyerarxiyanı  qoruduğu üçün dəyişikliklər təkamülçü olacaqdır. Lazım olan tək şey-ciddi başlamaq  istəyinin olması və  şirkətdə təşəbbüsün təşviq edilməsidir.

Qayda 1. Vəzifələrin axınını  vizuallaşdırın.

Kanban, vizuallaşdırmaya dayanır. Bütün vəzifələr hər şeyin necə olduğunu bilmək üçün diqqətəlayiq bir yerdə qeyd olunur.

Vizuallaşdırma fərqli ola bilər: stikerlər olan bir  lövhə , kartlarla bir masa, Excel-də bir cədvəl və yaxud Trello və Jira kimi proqramlar. Düzgün və ya yanlış vizuallaşdırma yoxdur- yaxşı olan sizə uyğun olanıdır:

Yeni başlayanlara stikerləri olan bir taxta və ya divar istifadə etməyi məsləhət görürük. Fiziki lövhə proqramlardan daha rahatdır, çünki həmişə gözlərinizin önündədir. Sizə kompüteri açmaq, brauzeri açmaq və işin necə gedəcəyini öyrənmək üçün sayta girmək lazım deyil. Komanda dərhal cari şəkili görür.

Digər bir tərəfdəndə fiziki taxta emosional isti olur. Təsəvvür edin ki, məsələni həll etdiniz, lövhəyə yaxınlaşdız və kartı başqa sütuna köçürdüz. Siz- əla iş gördünüz və hər kəs bunu bilir. Trello və Jira’da bu belə olmur, kart sadəcə başqa  bir sütunda görünəcək.

Bütün vəzifələri yazın. Vizualizasiya yaratmaq üçün, indi etdiyiniz bütün işləri və önümüzdəki günlərdə edəcəyiniz işləri yazmalısınız. Bundan sonra, əsl işinizin nə qədər olduğunu , planlarda isə  nə qədər  qaldığını görəcəksiniz.

Vəzifələrin  statusunu müəyyənləşdirin. Vəzifələrin statusu- lövhədəki sütunlarıdır. Müxtəlif sütünlardan istifadə edilə bilər, xüsusi qaydalar yoxdur. Başlanqıc üçün üç növünü  təklif edirik: «İcra etmək», «İcrada »və «Həll edildi». Sonra zəruri hallarda olanları daha kiçik statuslara bölmək olar.

Bütün vəzifələr lövhədə qey edilməlidir. Vizualizasiyada olmayan şeyin üstündə işləmək olmaz.

Qayda. 2. Eynizamanlı iş miqdarını məhdudlaşdırın

Vizualizasiyanı yaratdıqdan sonra, komandanın paralel olaraq nə qədər iş gördüyünə təəcüblənəcəksiz. Bu layihələr uzanma səbəblərdən biridir: qüvvə məsələlərin həllində deyil, onların arasındaki keçiddə istifadə edilir.

Kanban eyni vaxtda icra edilən işin miqdarını məhdudlaşdırmağı təklif edir. Beləliklə, Siz səmərəliliyinizi artıracaqsınız  və «İcra etmək» statusundan «Həll edilib» statusuna keçidi  sürətləndirəcəksiz. Mövcud vəzifələrin sayını qeyd etməyi və bu nömrəni başlanğıc limiti kimi götürməyi tövsiyə edirik. Bundan əlavə, məhdudlaşdırma tədricən azaldılmalıdır:

Limiti qeyd edin. Hər sütundan eyni zamanda nə qədər vəzifə icra edə biləcyinizi həmkarlarınız  ilə razılaşdırın. Bu məhdudiyyətləri sütunların üstündə nömrələrlə qeyd edin və yaxud yeni kartları lövhənin üzərinə sığmayan şəkildə lövhədə yer məhdudlaşdırın.

Vəzifələri prioritetləşdirin. «İcra etmək » sütununda eyni vaxtda iş miqdarı məhdudlaşdırıldıqdan sonra bir çox kart olacaq. Onları sıralamaq  üçün prioritet verməlisiniz. Kartları rənglə qeyd edə bilərsiniz, müəyyən bir qaydada təşkil edə və ya bal ilə reytinq tərtib edə bilərsiniz. Əsas odur ki, hər kəsin hansı vəzifələri indi həyata keçirmək lazım olduğunu və hansıları bir neçə günə təxirə sala biləcəyini başa düşməkdir.

Başladığınız işi başa vurun və paralel olaraq bir neçə yeni işə əl atmayın

Qaydа 3. Vəzifələrin axınını izləyin

Vizualizasiya kartların sürətini və işçilərin vahid yüklənməsini müşahidə etməyə kömək edir. Bir şey doğru deyilsə, lövhədə bunu dərhal görmək olur:

Problem olduqda  bir prinsipi  fəaliyyət göstərir: hər kəs bir nəfər üçün, bir nəfər hər kəs üçün. İşsiz qalan işçilər, küncdə oturmurlar, vəziyyətin düzəldilməsinə kömək edirlər. Məsələn, dizaynerlər heç bir işləri olmadıqda sənədləri tərtib etməyə kömək edirlər və ya test mərhələsinə qoşulurlar.

Bu, başqaları üçün bütün işlərin görülməsi demək deyil. Hər bir işçi məsuliyyət sahəsini nə qədər  genişləndirəcəyinə özü qərar verir. Ancaq unutmayın ki, əlaqəli sahələri anlamaq qabiliyyəti səni daha peşəkar edir.

Yükə nəzarət edin. İş ritmik olmalıdır. Bir azalma hiss edirsinizsə, lövhəyə yaxınlaşın. Bəlkə də həmkarlarınızda nəsə problem var və kömək lazımdır.

Kömək istəyin. Əgər ləngimə sizin sahədə baş veribsə, sessiz olmanıza ehtiyac yoxdur. Sizin işinizdən ümumi müvəffəqiyyət asılıdır, buna görə həmkarlarınız  əlbəttə kömək edəcəklər. Ən az yüklənmiş olan heyətə baxın və kömək üçün müraciət edin.

Lövhə işin necə gedəcəyini göstərəcək. Komandaya işin mümkün qədər tez başa çatmasına kömək edin.

Qayda 4. Tənzimləmələri və gözləntiləri açıq-aşkar göstərin

Komandanın işlədiyi qaydalar hər kəsə məlum olmalıdır və eyni zamanda mütəmadi olaraq dəyişdirilməlidir.Biz ən vacib qaydaları lövhə və sütunlarda asmağı məsləhət görürük.

Lövhə ilə işləmək üçün qaydaları yazın.Həmkarlarınızla razılaşın,hansı şərtlər altında yeni işi götürmək olar,onu başqa bir sütuna necə köçürmək olar və nə vaxt hazır hesab etmək olar. Kartları aydın hərəkəti üçün qaydaları müəyyən edin.

Qaydaları görkəmli bir yerə asın. Həmkarlarına qoşulmaq daha asan olsun deyə ,qaydaları lövhədə və ya sütunların içində asın.

Tənzimləmə Komandanın əlaqəli işləməsinə kömək edir.Onları aydın edin.

Qayda 5. İşi təhlil edin

Daimi planlar və təhlillər- Kanbanın məcburi tələbidir.Onlar inamlı olmaq üçün lazımdır. Komanda düzgün istiqamətdə hərəkət edir və müddət,büccədən kənara çıxmır.

Formatda heç bir məhdudiyyət yoxdur. Bunlar iclaslar, telefon zəngləri və sadə anketlər ola bilər. Adjayl canlı ünsiyyət qurmağı üstün tutur, buna görə lövhədə bir yerdə olmağı məsləhət görürük.Planlaşdırma-hər gün və hər həftə,təhlil-ayda bir dəfə.Bu görüşlər özü ilə nəyi təbliğ edir:

Gündəlik planlaşdırmanı vizualizasiya ilə birlikdə etmək daha əlverişlidir. Görüşün məqsədi- tapşırıq axınının sürətini artırmaqdır.Komanda lövhənin sağına-soluna göz gəzdirir,problemli sahələri tapır və mövcud tapşırıqları necə tez bir şəkildə yerinə yetirmək qərarına gəlir. Hər kəs bir təklif edə bilər və komanda onu dinləyəcək.

Həftəlik planlaşdırmada, bütün komanda rəhbəri ilə görüşür. Birlikdə iş sürətini və risklərin azaldılmasını müzakirə edirlər.

Ayda bir dəfə şirkətdə işləyən bütün komandalar görüşürlər.Müdiriyyət maliyyə haqqında danışır və hər bir işçi özünün işlədiyi bölmənin nə qədər qazandığını, ümumilikdə şirkət nə iş görür və vəzifələrin hansı vəziyyətdə olduğunu başa düşür. Komandalar lazım olan resursları izah edirlər.

Ünsiyyətcil olun : həmkarlarınız ilə ünsiyyət qurun və fikir təklif edin  

Qayda6. Ortaq təcrübələr sayəsində inkişaf edin

Kanban- komanda həmişə kartların lövhə üzərində mümkün qədər tez hərəkət edən ideal bir sistem axtarışında olur.

Buna görə Komanda təcrübələr keçirir : eyni vaxtda işin miqdarını dəyişir və ya başqa vəzifələri prioritetləşdirir. Sistemin inkişafı üçün təcrübələr fərqli bölmənin işçiləri arasında yox,eyni bölmənin işçiləri arasında olmalıdır. Müntəzəm olaraq yeni şeyləri sınamaq lazımdır:

Təkmilləşdirmə təklif edin. Əgər komanda işin nəticəsi üzərində pis təsir göstərəcəyini sübut edə bilmirsə, bir sınaq keçirin.

Bir cəhdə bir dəyişiklik edin. Əgər yeni bir təcrübənin necə nəticə verəcəyindən əmin deyilsizə,bir neçə dəfə sınaq etməyin. Ən yaxşısı bir fikri digər fikirlə əvəz edib, arasında ən uğurlusunu seçməkdir.

Sınaqıar Komandanın inkişafına kömək edir, yenilikdən qorxmayın

Doğru düşüncə tərzini necə unutmamalıyıq

Kanbanın bütün altı qaydasını nəzərdən keçirdik. Onlar xüsusi təlimatlar vermirlər, ancaq Komandanı istiqamətləndirirlər. Özünüzü yoxlamağı məsləhət görürük:

hər bir işçi proaktivdir və ümumi uğurlara diqqət yetirir;

həmkarlarında bir problem  olduqda kömək edir;

işçi heyəti mütəmadi olaraq iş prosesini yaxşılaşdırmaq üçün təcrübə keçirir;

komandalar şirkətin maliyyə və göstəricilərinə qatqılarını müzakirə edir;

şirkət təkamül dəyişikliklərinə məruz qalır.

Ən əhəmiyyətlisi

Yadda saxla

Kanban-Adjayl ruhunda idarəetmə yollarından biridir.Qaydalar tədricən tətbiq olunur və Komandada çətinlik yaratmır.

Rahatliq , müxtəlif şərtlərdəki təcrübələr və effektiv həllərin axtarışı ilə əldə edilir.