Əsas səhifə Biznes Biznes ideyalar Günün star-upı: ZipGo avtobuslarında səfərlər üçün bron xidməti

Günün star-upı: ZipGo avtobuslarında səfərlər üçün bron xidməti

690
Paylaş

Bir smartfon vasitəsi ilə yer tutun- ayaq üstə getmək məcburiyyətində qalmayın.

 Hindistanlı start-up ZipGo, ictimai nəqliyyatda səyahətə yenidən baxır. Avtobus yüz il ərzində daha güclü, daha gözəl və daha rahat hala gəlmişdir, lakin əksər şəhərlərdə səfərin təşkili heç də dəyişməmişdir.

İnsanlar uzun bir müddət dayanacaqlarda gözləyirlər, sonra onlar çətinliklə gələn avtobuslara minməyə çalışırlar, sürücüdən və ya xüsusi dirijordan kağız biletləri alırlar. Nəzarətçi şəxs hər kəsin gediş haqqını ödüyüb-ödəmədiyini yoxlayır.

ZipGo, bu mexanizmin köhnəldiyinə inanır. GPS və sürücü ilə sərnişin arasındakı ani ünsiyyət vəziyyəti tamamilə dəyişir. Start-upın avtobusları dəqiq bir qrafik üzrə işləyir, sərnişin müəyyən bir zaman üçün yer bron edir. Nəticədə hər kəs oturur, əlavə bir şəxs sadəcə olaraq bilet ala bilmir.

Sürücü dayanacaqda neçə adamın daxil olacağını bilir, ciddi nəzarət lazım deyil. Ödəməni təsdiqləmək üçün ZipGo girişdə interfeysi olan smartfonu göstərməyi tələb edir. Sıravi ictimai nəqliyyatda ştrix-kod skan edilməsi və ya nəzarətçinin xəttə  buraxılması lazım idi. Burada yoxlama tamamilə rəsmidir , adamları  saymaq kifayətdir.

Start-up ictimai dayanacaqların istifadəsi ilə əlaqədar şəhərlərlə  razılıq imzalamır, sadəcə xəritədə təsadüfi bir yerə açılış nöqtələrini qoyur. Öyrəşdiyimiz avtobusların hərəkəti cədvəli  çətindir, uzun müddət gözləməyə ehtiyac yoxdur, əgər sərnişin erkən gəlibsə və yağış yağırsa, son dəqiqəyə qədər yaxındaki mağazada gözləyə bilər.

Ümumiyyətlə, «yalnız oturacaqlı yerlər» siyasəti  sayılmasa sərnişin üçün yeni bir dünya köhnədən daha pisdir. Amma operator üçün daha rahatdır və nəzəri olaraq şəhər tərəfindən ödənməyən xəttləri idarə etməyə imkan verir.

Ancaq demək olar ki, indiyə qədər ZipGo çox dar bir yerdə işləyir: onların marşrutları işçilərin rahatlığı üçün böyük şirkətlərin ofislərindən keçir. Yeni təqdimat bir şəhər mühitindən və ictimai nəqliyyatın transformasiyasından çox uzaqdır.

Start-up 8 milyon dollar sərmayə xərcləyib, yaxınlarda əlavə 44 mln. dollar cəlb edilib.