“Fast food” şəbəkələri yeni nömrə tanıma texnologiyasını sınaqdan keçirir

Date:

Paylaş:

O, sürücü-müştərilərə göstərilən xidməti sürətləndirməyə yönəlib

ABŞ-da  “Fast food” şəbəkələri maşından düşmədən sifariş verən müştərilərə göstərilən xidməti daha da yaxşılaşdrmaq üçün yeni nömrələri tanıma texnologiyasından istifadə etmək qərarına gəliblər. Xüsusi kameraların köməyi ilə şirkət əvvəlcədən müştəriləri müəyyən edib, onlara fərdi menyu və bununla da sürətli xidmət təklif etməyi düşünür. Bu barədə Financial Times xəbər verir.

Bununla belə restoranlar məxfilik məsələsinə də diqqət etməlidirlər.

Maşın nömrələrini təyin etmə sistemi (LPR) Böyük Britaniyada hələ 1970-ci ildə yaranıb. O vaxtdan bəri ondan əsasən hüquq-müdafiə orqanları,vergi tutulmasını həyata keçimək və yollardakı vəziyyəti dəyərləndirmək üçün istifadə ediblər. LPR-dən istifadə dairəsi genişlənir.

 

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...