Əsas səhifə Biznes sahələri Texnologiya “Fast food” şəbəkələri yeni nömrə tanıma texnologiyasını sınaqdan keçirir

“Fast food” şəbəkələri yeni nömrə tanıma texnologiyasını sınaqdan keçirir

24
McDonald's
McDonald's

O, sürücü-müştərilərə göstərilən xidməti sürətləndirməyə yönəlib

ABŞ-da  “Fast food” şəbəkələri maşından düşmədən sifariş verən müştərilərə göstərilən xidməti daha da yaxşılaşdrmaq üçün yeni nömrələri tanıma texnologiyasından istifadə etmək qərarına gəliblər. Xüsusi kameraların köməyi ilə şirkət əvvəlcədən müştəriləri müəyyən edib, onlara fərdi menyu və bununla da sürətli xidmət təklif etməyi düşünür. Bu barədə Financial Times xəbər verir.

Bununla belə restoranlar məxfilik məsələsinə də diqqət etməlidirlər.

Maşın nömrələrini təyin etmə sistemi (LPR) Böyük Britaniyada hələ 1970-ci ildə yaranıb. O vaxtdan bəri ondan əsasən hüquq-müdafiə orqanları,vergi tutulmasını həyata keçimək və yollardakı vəziyyəti dəyərləndirmək üçün istifadə ediblər. LPR-dən istifadə dairəsi genişlənir.

 

Rəy bildir

Please enter your comment!
Please enter your name here