“Faberlic” şirkəti loqotipini yeniləyib

Date:

Paylaş:

Kosmetika kompaniyası “Faberlic” loqotipini yeniləyib.

Bu haqda şirkətin rəsmi saytında məlumat verilib.

O bütün malların brendinqi üçün kataloqun, internet-mağazanın, sifariş verilməsinin bəndlərinin rəsmiləşdirilməsində və s. istifadə olunacaq. Axırıncı dəfə firma yenilənməni, şirkətin də xatırlatdığı kimi 2009-cu ildə həyata keçirib. O vaxtdan şirkət satışların həcmini, istehsal və çeşidlərin sayını genişləndirib. Yeni firma üslubu brendin komandası tərəfindən hazırlanıb.

Andrey Burmatikov, fashion-direktor “Faberlic”:

“Biz müasir, arxayın, şirkətin ambisiyasına cavab verən yeni loqotip yaratdıq. Bu uğurun, yeni üfüqlərin manifestidir”.

Dmitriy Kosenko, art-direktor “Faberlic”:

“Yeni loqotipin yaradılması zamanı biz kiçik hərflərdən böyük hərflərə keçid etdik. Yeni firma üslubu dizaynda minimalizmin trendini nəzərə alınaraq hazırlanıb. Lazımsız elementlərdən imtina edilib. Bu isə loqotipə daha çox sahə, dinamizm, istək qazandırır. Qırmızı rəng-rənglərin lideridir. Amma biz bu rəngi seçən zaman çalışdıq ki, qırmızının elə tonundan istifadə edək ki, bu aqressiv olmasın və qadına məxsus çalarları özündə ehtiva etsin”.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...