Dünyanın ən böyük influencer kampaniyası start verib

Date:

Paylaş:

Fransız start-upı “Back Market” müştərilərin köhnə cihazlarını (xüsusilə ağıllı telefonları) alıb təmir edir. Və sonradan onu öz internet saytı üzərindən satışa çıxarır.

Onun davamlı iş modeli Avropada xeyli rəğbət qazanıb.

O, oyun sektorunu dünyaya, xüsusilə ABŞ bazarına açmaq üçün saysız influencerin olduğu kampaniya hazırlayıb.

Onların arasında dünyanın ən çox qazanan influenceri Kim Kardaşyan da var. Məşhurların illər öncə atdıqları tvitlərə reaksiya verən şirkət, arzuladıqları məhsulları məhz onlara çatdırdıqlarını bildirib. Kampaniya influencerlər ilə əməkdaşlıq nəticəsində ərsəyə gəlsəydi, şirkət həmin büdcəni qarşılaya belə bilməzdi. “Back Market”in “BETC Paris” ilə birgə ərsəyə gətirdiyi kampaniya 0 media büdcəsi-pulsuz reallaşıb.

 

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...