ABŞ-ın konsaltinq və analitik-informasiya şəbəkəsi olan “Kantar” WPP şirkəti ilə birgə Çinin ən nüfuzlu brednlərinin reytinqini dərc edib.
Çin brendlərinin gücü Yaponiya, Fransa və İspaniyada sürətlə artır. Hazırda müxtəlif sahələri əhatə edən Çin brendləri məhsulların keyfiyyətini artırmağa çalışır. Onlar müəyyən satış sistemi yaradıb, potensial müştərilərinin əhatəsini genişləndirmək üçün məhsulları Çindən xaricdə realizə edirlər.
Brendin gücü müəyyən brendin seçimində istehlakçının meylini əks etdirir və üç atributa malikdir – brendin əhəmiyyəti, digərlərindən fərqi və beynəlxalq arenada tanınması.
Çinin ən nüfuzlu brendlərinin reytinqi:
# |
Brend |
Brendin gücü |
2018-ci ilə nisbətən dəyişiklik, % |
1 |
Huawei |
1 862 |
22 |
2 |
Lenovo |
1 698 |
0 |
3 |
Alibaba |
1 624 |
48 |
4 |
Xiaomi |
1 068 |
41 |
5 |
ByteDance |
878 |
0 |
6 |
Hisense |
823 |
55 |
7 |
Haier |
776 |
34 |
8 |
Air China |
731 |
0 |
9 |
OnePlus |
644 |
38 |
10 |
Anker |
601 |
-1 |