“2018-ci il ərzində Azərbaycanda 4367 reklamın yayımı dayandırılıb, 30-a yaxın inzibati xəta haqqında protokol tərtib edilib”.
Bu barədə Azərbaycan Dövlət Reklam Agentliyindən (ADRA) bildirilib.
Qeyd edilib ki, Agentliyin müfəttişləri mütəmadi monitorinqlər aparır və qanunvericiliyin tələblərinə cavab verməyən reklamların yayımını dayandırır: “Yayımı dayandırılan reklamların əksəriyyəti qeydiyyatdan keçməyən reklamlar olub. Bununla yanaşı, yol kənarında yerləşmə standartlarını pozan, təhlükəsizlik tələblərinə cavab verməyən və istismara yararsız, habelə Azərbaycan dili ilə bağlı qanunun tələbləri pozulan və qadağan olunan reklamların yayımının da qarşısı alınır”.
“Hazırda Bakının görkəmini gözəlləşdirəcək yeni reklam qurğularının quraşdırılmasına başlanılıb. Azərbaycan Respublikasının Dövlət Reklam Agentliyi beynəlxalq təcrübəni nəzərdən keçirərək dünyanın qabaqcıl ölkələrində istifadə olunan reklam konstruksiyalarını ölkəyə gətirib. Reklam sahəsinə aid beynəlxalq sərgilərdə iştirak edən ADRA əməkdaşlarının rəyi əsasında ölkəyə xaricdən idxal olunan innovativ texnologiyalı, görünüşcə daha cəlbedici daşıyıcılar artıq paytaxtın mərkəzi küçə və prospektlərində, o cümlədən Neftçilər, Heydər Əliyev prospektləri, Yusif Səfərov, Zərifə Əliyeva və şəhərin digər küçələrində quraşdırılıb. İstifadəyə yararsız reklam qurğuları isə yeniləri ilə əvəzlənib. Quraşdırılan 30 ədəd yeni nəsil reklam daşıyıcısı Bakının görkəmini gözəlləşdirməklə yanaşı, reklam ekosisteminin inkişafına da təkan verəcək. Bu reklam qurğuları sifariş olunarkən paytaxtın, eləcə də bölgələrin iqlimi nəzərə alınıb. Belə ki, yeni reklam konstruksiyaları küləkli havaya dözümlü olmaqla yanaşı, onların led ekranları və şüşələri də istənilən iqlim şəraitinə davamlıdır. Aparılan araşdırmaların nəticəsi olaraq, hazırda Bakıda ilkin mərhələdə 1000-ə yaxın reklam daşıyıcısının yenilənməsinə ehtiyac var. 2019-cu il ərzində daha 240 ədəd yeni reklam qurğusunun quraşdırılması gözlənilir. Daha sonra bu proses mərhələli şəkildə davam etdiriləcək, paytaxtla yanaşı, ölkənin bütün regionlarında da müasir standartlara cavab verən reklam qurğularının quraşdırılması təşviq olunacaq. Ekspertlər hesab edirlər ki, ölkəyə artan turist axınını nəzərə alsaq, Bakının, eləcə də regionların estetik baxımdan daha da gözəlləşməsi mühüm əhəmiyyət kəsb edir. Azərbaycanın əksər ərazilərində yerləşdiriləcək yeni konstruksiyalar açıq məkanda reklam yerləşdirmək istəyən sahibkarlar üçün daha cəlbedici olacaq və bu sahədə çalışan operatorlar arasında effektiv rəqabəti artıracaq” – qurumdan bildirilib.