Azərbaycanda ən çox istifadə olunan sosial şəbəkələr

Date:

Paylaş:

Bu ilin aprel ayında Azərbaycanda “Facebook” istifadəçilərinin fəallığı mart ayı ilə müqayisədə 3,2% artıb.

Bu ilin aprel ayında Azərbaycanda “Facebook” istifadəçilərinin fəallığı mart ayı ilə müqayisədə 3,2% artıb.

“Global Stats” statistika mərkəzinə  verdiyi məlumata görə, mayın 1-nə “Facebook”un Azərbaycanın sosial media bazarında payı 40,4% təşkil edib ki, bu da ötən ilin müvafiq göstəricisindən 4,5% çoxdur. Populyarlığına görə “Facebook” ölkənin sosial media bazarında birinci yeri tutur.

Sosial şəbəkələri arasında populyarlığına görə ikinci yerdə “Pinterest” qərarlaşıb ki, onun istifadəçilərinin ölkə üzrə fəallığı aprel ayı ərzində 4,6% artıb. Bu sosial şəbəkənin Azərbaycan bazarında payı cari ilin mayın 1-nə 20,2% təşkil edib, bu da ötən ilin analoji göstəricisindən 89,7% çoxdur.

Bu ilin aprel ayı ərzində ölkə üzrə “YouTube” şəbəkəsinin istifadəçilərinin fəallığı 2% artıb. Mayın 1-nə olan məlumata əsasən, “YouTube” Azərbaycan sosial media bazarında 18,6% bazar payı ilə 3-cü yerdə qərarlaşıb ki, bu göstərici ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə təxminən 40,6% azdır.

Digər sosial şəbəkələrin pay bölgüsü: “Instagram” – 9,5%, “Twitter” – 6,9%, “Google+” – 1,8% “VKontakte” – 1,1% və s.

“Global Stats” statistika mərkəzinə verdiyi məlumata görə, mayın 1-nə “Facebook”un Azərbaycanın sosial media bazarında payı 40,4% təşkil edib ki, bu da ötən ilin müvafiq göstəricisindən 4,5% çoxdur. Populyarlığına görə “Facebook” ölkənin sosial media bazarında birinci yeri tutur.

Sosial şəbəkələri arasında populyarlığına görə ikinci yerdə “Pinterest” qərarlaşıb ki, onun istifadəçilərinin ölkə üzrə fəallığı aprel ayı ərzində 4,6% artıb. Bu sosial şəbəkənin Azərbaycan bazarında payı cari ilin mayın 1-nə 20,2% təşkil edib, bu da ötən ilin analoji göstəricisindən 89,7% çoxdur.

Bu ilin aprel ayı ərzində ölkə üzrə “YouTube” şəbəkəsinin istifadəçilərinin fəallığı 2% artıb. Mayın 1-nə olan məlumata əsasən, “YouTube” Azərbaycan sosial media bazarında 18,6% bazar payı ilə 3-cü yerdə qərarlaşıb ki, bu göstərici ötən ilin müvafiq dövrü ilə müqayisədə təxminən 40,6% azdır.

Digər sosial şəbəkələrin pay bölgüsü: “Instagram” – 9,5%, “Twitter” – 6,9%, “Google+” – 1,8% “VKontakte” – 1,1% və s.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...