Ashton Kutcher investisiya üçün startapları necə seçməsindən danışıb

Date:

Paylaş:

Çoxları Ashton Kutcher-i aktyor kimi tanıyır. Amma o artıq on ilə yaxındır ki, səhmdarlıqla məşğuldur və hətta özünün Sound Ventures fondu da var. Kutcher bu baxımdan, yatırım etdiyi startapları necə seçməsindən bəhs edib.

Yeni tanışlarla görüşəndə səhmdar çox vaxt onlardan telefonlarına baxmağı xahiş edir. Beləcə o, insanlara hansı tətbiqlərin maraqlı gəldiyini və onların hansı xidmətlərə ehtiyaclarının olduğunu öyrənir. Kutcher texniki mütəxəssis olmadığını və ona görə də bazarla bağlı fikrini mədəni amillərə əsaslanaraq ortaya qoyduğunu bildirir: “ Silikon Vadisindəki iri vençur səhmdarların çoxu texnologiya adamlarıdırlar. Bizim komandada da təbii ki, belələri var. Amma biz təkcə onların fikirlərini əsas tutmuruq”.

Kutcher deyib ki, yatırım etmək üçün layihələr seçiminə qeyri-standart münasibət bəsləyir. Yəni, onu ilk növbədə ideyanın özü maraqlandırır, onun texniki icrası yox. Uber, Airbnb və Spotify kimi startaplara uğurlu sərmayələri də məhz bu səbəbdəndir.

Sərmayəçi-aktyor sosial trendlərə də diqqət yetirir: “20 ilə yaxın şou-biznesdə çalışaraq layihələrin ancaq texnoloji tərəflərinə yönəlmək mümkün deyil. Məhsulun kültür tərkibinin də dəyəri böyükdür”.

Kutcher-in fikrincə, #MeToo hərəkatı birmənalı şəkildə onu göstərir ki, qadınların özləri və sağlamlıqları üçün olan tətbiq və xidmətlər ancaq və ancaq inkişaf edəcəkdir.

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...