Bir vaxtlar Suhail Doshi’nin arzusu Intel-də mühəndis kimi 90 min dollar qazanmaq idi.
Hazırda Doshi, istehlakçı davranışı ilə əlaqədar bütün məlumatları ortaya çıxaran sürətlə inkişaf edən Mixpanelin CEO’sudur. San-Fransisko şirkəti olan Mixpanel, istifadəçiləri mobil və Web tətbiqləri ilə nə etdiklərini izah etməyə kömək etmək üçün son təhlili vasitələri ilə təmin edir. Bu alətlər mümkün qədər çox ətraflı məlumat əldə etməyə kömək edir. Məsələn, Mixpanel bir istifadəçini tətbiqdən qeydiyyatdan keçdikdən sonra hansı şəkilləri yüklədiyi haqqında məlumat verə bilir. Mixpanel müştərilərinin bəziləri; BMW, OpenTable, Intuit.
Dosh, şirkətini 2009-cu ildə, 20 yaşında qurub. Doshi deyir: “Biz şirkət qurduğumuz zaman şirkətə çox sadiq olduq. Bundan başqa, Amerika iqtisadiyyatı qarışıq vəziyyətdə idi. Amma Dosh və Trefren, bir yola girmişdilər və istifadəçilərin davranışlarını anlamağın hər müasir şirkət üçün çox əhəmiyyətli olduğunu bilirdilər. Mixpanel, açıq şəkildə satış etmədiyi halda 40 milyon dollar gəlir təmin edib.
Doshinin dediyinə görə o dövrdə uğur qazanmaq asan deyildi. Birincisi, şirkət məşhur Y Combinator ilə başlamışdır. YC fondu indi olduğu kimi təhlükəsiz deyildi. Y kombinatorundan əldə etdikləri məbləğin yarısı demək olar ki, həmin il ərzində olduğu kimi istehlak edilmişdir.
Mixpanel hələ də sürətlə inkişaf edir. Şirkət artıq 300-dən çox insanı işə götürüb və 2017-ci ilə nisbətdə işçilərin sayını 38% artırıb. Maliyyələşdirmə asanlaşdırılıb: Mixpanel, Andreesen Horowitz və Sequoia Capital kimi böyük adları olan investorlardan 77 milyon dollar əldə edib.