Bloomberg-in məlumatına görə, ABŞ-da bayramqabağı “shopping”in nəticələri rekord vurub. Əsas da Super Saturday 34,4 mlrd. dollarlıq göstərici ilə ABŞ-ın pərakəndə ticarət tarixində ən yüksək nəticəli gün olub.
Johnson belə hesab edir ki, bunun belə olmasına səbəb ABŞ-da iş yerlərinin sayının artması və əhalinin gəlirlərindəki artımdır.
Bununla belə, ekspertlərə görə internetdə də çoxlu alıcı var. Reteylerlər daim öz platformaları üzərində işləyirlər, proses daha da asanlaşır.
Johnson qeyd edir ki, ümumilikdə ticarət mərkəzlərinə gələnlərin sayı azalıb. Amma bununla yanaşı alış-veriş edənlərin faizi,həmçinin, “konversiya prosesi” də artıb. Ekspert bildirir ki, nəticədə, çoxdandır ki, rəqabətdə olan univermaqlar belə “mövsmün ən yaxşı istirahət günlərini yaşayıblar”.