Facebook “TikToku”un hələ ki möhkəmlənmədiyi bazarlarda analoji Lasso tətbiqinin köməyi ilə onunla rəqabət aparacaq.
Bu barədə Facebook-un rəhbəri Marc Zuckerberg 2019-cu ildə əməkdaşlarla daxili görüş zamanı bildirib.
Zuckerberg etiraf edib ki, TikTok Çinin həm vətəndə, həm də dünyada işləri yaxşı gedən ilk istehlakçı inetrnet məhsuludur. Onun sözlərinə görə. TikTok gənclərin xoşuna gəlir və bir çox ölkələrdə məhşurluq qazanıb. “Hətta Hindistanda o, İnstagramı belə geridə qoyub”, Zuckerberg qeyd edib.
TikTok-la rəqabəti Zuckerberg Lasso tətbiqi vasitəsilə edəcək. Onu Facebook 2018-ci ilin noyabrında buraxıb, hələ ki təkcə ABŞ-da işləyir. Funksiyasna görə TikTok-a oxşayır: orada da müsiqinin müşayiəti ilə qısa videolar çəkmək mümkündür.
“Biz Lasso-nu Meksika kimi, hələ ki TikTok-un bir o qədər də məhşur olmadığı ölkələrdə buraxmağı düşünürük. Və yalnız bundan sonra TikTok-la rəqabət aparmaq üçün onun böyük uğur qazandığı bazarlara çıxmağı planlaşdırırıq”, – Zuckerberg bildirib.
Facebook rəhbəri vurğulayıb ki, TikTok təşviqata yüksək məbləğdə pullar xərcləyir, reklamsız isə çoxlu istifadəçi sayını saxlaya bilməyəcək.
Zuckerberg əmindir ki, TikTok-un bazar məhsulları ancaq və ancaq artacaq və Facebook-un trendi tanımaq və ona rəhbərlik etmək üçün vaxtı var.