“Airbnb” indi artıq iri bir şirkətdir, lakin bir zamanlar o, sadəcə , toyuq və yumurta problemi ilə məşhur olan bir bazar ideyası olub:
1 . Evlərini arendaya verənlərə bunu, ziyarətçilərsiz etmək maraqlı deyil.
2 . Kirayənişinlərə isə kirayəyə götüməli heçnə yoxdur.
“Airbnb”-də vəziyyətdən necə çıxıblar?
1 . Onlar kirayənişinlərin təkliflərini Craigslist-də skan edən skript tərtib etdilər v onların poçt ünvanlarını topladılar.
2 . Sonra həmin skript “gənc bir qiz”ın adından məktub göndərdi, belə ki, mənzil onun çox xoşuna gəlmişdi və sahibkardan xahiş etdi ki, evini “Airbnb”-yə qoysun.
3 . Beləcə “Airbnb” , ilk 6 000 ev arendaya verən qazandı, toyuq və yumurta problemi isəhələ də qalmaqda idi.
Craigslist sonralar bu yolu bağladı, amma məsələ təkcə onda deyil, prinsipin nə olmasında idi. Əgər sizə ilk olaraq istifadəçilər lazımdrsa , onları haradansa özünüzə cəlb etmək olar.
Belə istiqamətlər müntəzəm olaraq digər xidmətlərdə də olur. Sadəcə bu imkanı yoxlamaq lazımdır. Məsələn, biz 2016-cı ildə komanda ilə musiqili layihə hazırlayanda bizə müxtəlif mənbələrdən milyona yaxın musiqiçinin və musiqi müəssisələrinin poçt ünvanlarını skan etmək lazım gəldi.Biz həmçinin “gənc bir qız”ın adından məktub göndərdik və məktublara baxılma göstəricisi 50%-dən yuxarı idi.