“Facebook” sosial şəbəkəsi dönən üfüqi xəbər lentini test etməyə başlayıb. Yeniliyi birinci aşkar edən isə proqramist Ceyn Mançun olub.
Bu haqda “TechCrunch” nəşri yazıb.
O, yaxın gələcəkdə xəbər lentinin necə görünməsi ilə bağlı post paylaşıb. Belə ki, istifadəçilər xəbər başlığına iki dəfə klik etməklə və istifadəçilərin yanındakı boşluğa klik etməklə bütün tam postu görə biləcəklər. Daha sonra sola keçid edərək başqa nəşrlərin postlarına baxmaq olar. Amma qeyd etmək yerinə düşər ki, bu təkcə xəbər lentində deyil, eyni zamanda reklam materialları və reklam elanları üçün də keçərli olacaq.
“Facebook” şirkətindən isə üfüqi horizontal naviqasiyanın gizli rejimdə test edilməsi ilə bağlı xəbəri təsdiq ediblər. Ekspertlər isə qeyd edib ki, xəbər lentinə dönən çarxlar şəklində baxış daha diqqət cəlb edir, nəinki aşağıdan yuxarıya.
Beləliklə, şirkət reklamverənlərin auditoriyasını genişləndirməyə onları tam ekran formatına alışdırmağa çalışır. Çünki belə format sosial şəbəkələrdə daha çox paya sahibdir.
Facebook is testing to turn News Feed into Story Feed pic.twitter.com/83H7VWcgmD
— Jane Manchun Wong (@wongmjane) April 15, 2019