“L’Oreal” kişilərə xitab edən reklam kampaniyası buraxıb.
Bu haqda “Adweek” nəşri yazıb.
Kosmetik vasitələrin istehsalçısı olan şirkət kişilərin diqqətini gender bərabərsizliyinə çəkir və demək istəyir ki, əgər şirkətin rəhbərliyinə qadın gətirilərsə, kompaniya qarşısında nə kimi imkanlar açıla bilər.
“L’Oreal” bu vəziyyəti bütün rəhbərlik tərəfindən çox sevilən qrafikanın köməyi ilə göstərmək qərarı alıblar. Amma, düzdür ki, bütün qrafika kosmetik vasitələrin köməyi ilə hazırlanıb. “McCann Düsseldorf” agentliyi “L’Oreal” üçün hazırladığı kampaniyada şirkətin 3 əsas göstəricinə söykənirdi: Gəir, innovasiyaların inkişafı və əməkdaşların məmnunluğu. Agentlik rəhbər vəzifələrə gətirilən qadınların köməyi ilə bu göstəricilərin necə artdığını rəqəmli illüstarasiya ilə əks etdirir.
Əlavə edək ki, reklam kampaniyasını ərsəyə gətirənlər Peterson Beynəlxalq İqtisad İnstitutunun idarəetmə fakültəsinin beynəlxalq araşdırmasına istinad ediblər.