Avropa Birliyinin hökumət rəhbərləri biznesi axtarış, mağaza tətbiqi proqramlarının, ticarət platformalarının və başqalarının qeyri-düzgün fikirlərindən qorumaq üçün qorumaq üçün qərar qəbul edib. Tənzimləyici saytda bu barədə belə qeyd olunub ki, biznesin onlayn-platforma ilə münasibətini qaydaya salmağa yönləndirilib.
Avropa Birliyinin hökumət rəhbərləri sənəd üzərində 2017-ci ildən işləyirlər və onu 2019-cu ilin əvvəlində dərc ediblər. Sənədin müəllifləri belə hesab edirlər ki, qaydalar “Google”, “Google Play”, “Facebook”, “İnstagram”, “App Store”, “Amazon”, “eBay” və digər platformalar da daxil olmaqla yeddi min xidmətdə keçərli olacaq.
Qaydalarda qeyd olunur:
şirkət hesablarının ani və əsassız blokuna qadağa barədə. Sənəd onlayn-sahələrə təklif edir ki, biznesə blokun səbəblərini bilmək və appelyasiyaya çıxmaq hüququ versinlər. Bundan əlavə, platformalar əgər şirkətləri səhvən blok ediblərsə, o zaman onların hesablarını bərpa etməli, həmçinin, xidmətlərin qaydalarında dəyişikliklər barədə əvvəlcədən bildirməli olacaqlar;
onlayn-platformanın şəffaflığı barədə. Ticarət və axtarış sahələri xidmətlərin və malların sıralamasına təsir edən əsas parametrləri gizlətməli olacaqlar;
ən kiçiklərini çıxmaq şərtilə, hər platformada biznes üçün geri əlaqə sisteminin yaradılmasının vacibliyi barədə. Bu, biznesin ticarət sahələri ilə mübahisələrini məhkəməsiz həll etməsinə kömək edəcək;
bəzi xidmətlər eyni zamanda həm ticarət platformasına malikdirlər həm də orada öz mallarını satırlar. Belə hallarda onlayn-platformalar onların mallarının hansı faydalarının olduğunu gizlətməlidirlər.
Avropa parlamentində belə hesab edirlər ki, yeni qaydalar təkcə biznesə deyil həm də istehlakçılara kömək edəcək: şirkəti fəallığı sayəsində onlayn-sahələrdə daha da çox keyfiyyətli mallar və xidmətlər olacaq.
Avropa parlamenti tərəfindən qəbul edilən mətn, Avropa İttifaqı Şurasının da razılığını almalıdır. Təsdiq olunduqdan sonra reqlament, rəsmi jurnalda dərcindən 12 ay keçdikdən sonra qüvvəyə minəcək.
2019-cu ilin fevralında Avrokomissiya müəlliflik hüququnun islahat layihəsini təsdiqləyib, belə ki, bu layihə Google və Facebook-dan tələb edir ki, məzmunun yaradıcılarına ödəniş etsin.