İstifadəçi çörəyin və südün çatdırılmasına abunə ola və ya bir qrup məhsul sifariş edə bilər.
Hər gün diqqətçəkən layihələrdən danışıram.
“Utkonosa” və ya İnstamart kimi ənənəvi məhsul çatdırma xidmətləri böyük sifarişlərə əsaslanır. Müştəri 79-131 manat ödəyir, bundan xidmət 10-20% əlavə haqq götürür, çatdırılma və qablaşdırılma isə 8-14 manata başa gəlir. İqtisadiyyat bir şəkildə birləşir ya birləşmir bu əhəmiyyətli deyil.
Yüksək qiymət avtomatik olaraq sifarişlərin azalmasına gətirib çıxarır – heç ən zəngin ailələr belə öz evlərində 105 manat məbləğində yemək yemirlər, qara kürünü isə başqa səbəblərdən “Utkonos”-da almırlar.
Hindistanın Milkbasket startapı əksinə hərəkət edir: o ucuz tez xarab olan məhsulları hədəfə alır. Çörək və təzə süd qəpiyə satılr, lakin demək olar ki hər gün alınır. Sifarişlərin sayı artdıqca çatdırılmanın qiyməti ucuzlaşır, qonşulara beş bağlama gətirmək hərəsinə ayrı-ayrılıqda gətirməkdən beş dəfə daha ucuz başa gəlir.
Artıq ardınca, müştəri bu növdən, daha baha nəsə siafriş etməyə başlayır: etibarlı təminatçı olduğu halda nədən mağazaya getsin ki.
Çatdırılmada qənaət etmək üçün hamı eyni vaxtda evdə olmlıdır, yoxsa yenə nəsə bir problem çıxır.
“Utkonos”-un standart şərti modelində bu mümükün deyil, belə ki, uyğun vaxtalrın üst-üstə düşmə şansı sıfıra bərabərdir. Milkbasket problemi dramatik şəkildə həll edir: başqa çıxış yolu yoxdur, kuryerlər məhsulları yalnız səhər saatlarında daşıyırlar və bağlamaları qapıda qoyurlar.
Reklamda bunu “səhər saat yeddidən” kimi deyirlər, əslində isə saat 4-5 radələrində ilk müştəriyə çatdırılma olur. İstənilən halda yollar boşdur və heç bir danışığa əlavə vaxt da getmir – bu da müştəri üçün də müsbət haldır.
Paketlərin qapıdan oğurlanması məsələsi hətta promomateriallarda qaldırılmır, hindlilərə qibtə edirəm. “Sabaha olan” adi sifarişlərdən əlavə startap belə bir qeyd də təklif edir: südlə şörək üçün bu adi haldır. Milkbasket altı şəhərdə fəaliyyət göstərir, lakin hər birinin yalnız bir neçə rayonunda, əhatə dairəsi tamamlanmamışdır.
Stratap gündəlik 11 min sifariş olduğunu deyir. Bölgüyə görə bu çoxdur: “Data İnsight”- a inansaq “Utkonos”-da iki dəfə azdır. Lakin qiymətlər əlbəttə hindlilərdə çox aşağıdır. Şirkət 19 milyon dollar sərmayə qoyub, onlardan yeddisini bu yaxınlarda, dekabrda edib.