Sığorta sahəsi hazırda ağıllı avtomatlaşdırmanın yollarının axtarışındadır. Şübhəsiz, ağıllı avtomatlaşdırma prosesi şikayətlərə, anderraytinqə, müştəri xidmətinə və digər məsələlərə ciddi təsir göstərəcək prosesdir. O zaman bu prosesdə ilkin addımları nədən başlayır?
RSA, AXA, NN, QBE və Generali-nin ağıllı avtomatlaşdırma üzrə ekspertləri bu sahədə öz təcrübələri ilə bizimlə bölüşüb.
Bu sənədi yükləməklə siz ağıllı avtomatlaşdırmanın tətbiqinə dair strategiyalar, həmçinin:
- IA Blueprint: Təkrarlanan proseslər üçün robot avtomatlaşdırma məlumatlarından istifadə edərək, proseslərdə ağıllı avtomatlaşdırmanı necə və harada genişləndirilməsi üçün bir plan hazırlamaq üçün hansı addımlar atılmalıdır?
- Proses avtomatlaşdırılmasının təkamülü: İlkin avtomatlaşdırmadan korporativ avtomatlaşdırma sisteminə keçidin addımları haqqında məlumat
- Rəqəmsal təhlilə əsaslanan ağıllı avtomatlaşdırma sisteminə keçid etmək üçün strukturlaşdırılmış və strukturlaşdırılmamış məlumatların praktiki olaraq tətbiqinə əsaslanan Ağıllı Avtomatlaşdırma modelini hazırlayın
Eksklyuziv olaraq real proseslərin tətbiqindən götürülmüş məlumatları birbaşa olaraq mütəxəssislərdən eşidin – Steve Tait (Şikayətlərin işlənilməsi üzrə direktor, RSA), Christophe Castan (Süni intellect üzrə rəhbər – Rəqəmsal Transformasiya, AXA) Scott Jacobs (Əməliyyatların mükəmməlləşdirilməsi üzrə rəhbər, QBE), Roger Lewis (Baş anderraytinq inzibatçısı, NN Group) və Alessandra Chiuderi (Müştəri məlumatlarının təhlili üzrə rəhbər, Generali)
Tam sənədi buradan əldə edə bilərsiniz.
Bütün prosesi addımbaaddım təsvir edən bu sənədi əldən buraxmayın.