Minimal sərmayə ilə bir biznes açmaq istəyirsinizsə, hazır ev yeməklərinin çatdırılması fikrinə diqqət yetirin. Bu, qadınlar və gənc sahibkarlar üçün əla iş seçimdir.
Bir çox iaşə müəssisəsisələrinin təcrübəsi göstərir ki biznes-lunch çox sərfəli işdir. Ancaq bu 2016-cı ilədək, insanların müxtəlif kafe və restoranlara getdikləri vaxta qedər idi. 2016-cı ildən bəri vəziyyət bir qədər dəyişib. İnsanların alıcılıq qabiliyyətinin zəifləməsi, onların daha ucuz biznes lanç axtarmağa məcbur edib. Restoranlarda 10 manata qədər qiyməti olan biznes naharlar insanların büdcəsinə görə deyil. Ev konteynerları ilə işə yemək getirmək isə bir çoxlarının vərdişində yoxdur. Beləliklə,bu dövrdə öz biznes yemeklərin çatdırılması biznesini başlatmaq barədə düşünmək üçün fürsət yaranır.
Qida çatdırılması-olduqca gəlirli bir işdir.Günü-Gündən insanlar «ev konteynerlardan»imtina edirlər.Bəzilərinin evdə bişirməyə vaxtları yoxdu,bəziləri üçün isə həmin konteynerları özləri ilə işə getirmək narahatdır. Hələ başqaları sadəcə təzə hazırlanmış bir yemək yemək istəyirlər. Bəziləri isə umumiyyətlə yaxındakı kafe və ya yemekxanaya getməyəcək,çünki onlar ya qənaət etmək istəyir ya da ofisdən ayrılmaq istəmirlər. Bütün hallarda biznes-lunchın çatdırılma imkanı ofis işçilərinin həyatını asanlaşdırır və sahibkarın qazanmasına imkan verir.
Ofislərə isti yemək hazırlamaq və çatdırmaq ideyası ev şəraitində dadlı yeməkləri bişirmək və onları birbaşa müştərilər üçün iş yerinə çatdırmaqdır. Həm də aşağı qiymət təklif edir – doyumlu yemək porsunu 5 manata qədər əldə edə bilərsiniz. Ofisdə biznes-lunchlar yerli işçilər üçün ən yaxşı seçimdir.Bu rahat, dadlı və ucuzdur. Bu üç əsas şərt bir layihədə əlaqələndirilməlidir.
Biznes-lunch çatdırılma biznesinin üstünlükləri nədir?
1.Biznes-lunchın çatdırılmasında müəssisələr böyük investisiyalar tələb etmir.
2.Müvəffəqiyyətli iş üçün, hazır yeməklərin çatdırılması xüsusi bilik və xüsusi bacarıq tələb etmir. Dadlı bişirmək və səliqəli olmaq kifayətdir.
3.Ev işinə, qadın işinə uyğundur və nisbətən az vaxt tələb edir.
4.Bu iaşə prespektivli bir sahədir, biznesin genişləndirilməsi imkanı var.
5.Layiqli gəlir səviyyəsini təmin edir.
Hazır yeməklərin çatdırılması üçün biznes açmaq üçün minimum start-up sərmayəsi lazımdır – 500 manat ilə yatırımı etmək olar. Bu biznesə başlayan sahibkarın yaxşı bişirə bilməsi və özünün bu işlə məşğul olması böyük bir üstünlükdür. Həm investor, həm də icraçının birləşməsi sayəsində əhəmiyyətli dərəcədə qənaət etmək olar.Yeməklərin hazırlanmasını öz mətbəxində köməkçilərdən istifadə etmədən həyata keçirmək olar. Başlanğıc mərhələdə sahibkar tək özü bu işin öhdəsindən gələ bilər.
Biznes-lunchların çatdırılması biznesi üçün kredit götürməyə, uzun müddət pul yığmağa, böyük məbləğlərlə risk etməyə ehtiyyac yoxdur. Əslində, risk etdiyiniz yeganə şey vaxtınızdır. Biznesin inkişafı üçün təqribən 2 ay vaxt lazım olacaq. Bu işdə ən vacib şey yaradıcılıq, səliqəlik və dəqiq planlaşdırmadır.
Biznes-lunchların menyusunu necə düşünmək olar?
Bu işdə ən əhəmiyyətli şey, dadlı yeməklər və müştərilərin xoşuna gələcək müxtəlif menyulardır. Menyuya baxış keçirməyi tövsiyə edirik: beləliklə ərzaq korlanmayacaq və müştərilər fərqliliyi qiymətləndirəcəklər. Bundan əlavə, əgər hər gün yeni yeməklər təklif edirsinizsə, bu dünənki qalıqları deyil, təzə yemək satdığınızı göstərir. Bu etibar qazandırır.
Menyuya müxtəlif sıyıq, ət və balıq yeməkləri, köftələr, şorba, kartofdan yeməklər, salatlar daxil edə bilərsiniz. İsti yemək+yanında yüngül qarnir və salat sata bilərsiniz.Və yaxud hər yeməyinizi ayrı-ayrılıqda təqdim edə bilərsiniz.
Rəqiblərinizin təkliflərini öyrənin.Biznes menyu təklif edən ucuz kafe və restoranlardan, yeməkxanalardan başlayın. Daha sonra isti yeməklərinizi satacağınız ofislər haqqında qərar verərkən, ofis binalarının yanında yerləşən iaşə müəssisələrinin menyusunu öyrənin.Hansı yeməklərin təklif edildiyi və sifarişlərin qiymətləri barədə mümkün qədər çox məlumat toplayın. Bu, optimal qiymət təyin etməyə və menyunun düzgün qurulmasına imkan yaradacaq.
Xərc qiymətini hesablayaraq, biznes-lunchın qiymətini necə təyin etmək?
Məhsulların optimal qiymətini təyin etmək üçün hazırlanma qiymətini hesablamaq lazımdır. Bunun üçün hər bir yeməyin ətraflı reseptini verməlisiniz və tərkib hissələrinin xərclərini nəzərə alaraq, onun dəyərini hesablamalısınız. Məsələn, bir tərəvəz salatı hazırlayırsınız. Tərkibi: 1 pomidor (150 g) və 2 xiyar (350 q). 1 kq pomidor qiyməti 2 manat, 1 kq xiyar – 1 manat təşkil edir. Beləliklə, tərəvəz salatasının qiyməti aşağıdakı formula ilə hesablanır: 0,15 * 2 + 0,35 * 1 = 0.65 manat və ya 65 qəpik.
Bundan əlavə, xüsusi bir yeməyi hazırlamaq üçün sərf olunan vaxt (nəzərə alın ki, yalnız iş saatı deyil, həm də enerji qənaəti) nəzərə alınmalıdır. Həmçinin, biznes –lunchların qiyməti qablaşdırma və nəqliyyat xərclərini ehtiva etməlidir.
Qiyməti müəyyən etmək üçün, çətin hesablamalara ehtiyacınız yoxdur. Məhsulların xərclərini müəyyənləşdirmək və bütün xərcləri məhdudlaşdıran məhsula müəyyən bir qiymət vermək kifayətdir. Məhsullun təxmini qiyməti 200% olacaq. Orta hesabla, doyumlu 1 pors yemək 4-5 manat olmalıdır. Qiymət təyin etməzdən əvvəl rəqiblərin təkliflərini nəzərdən keçirin. Müştəriləri cəlb etmək üçün qiymətləri rəqiblərindən bir qədər aşağıda təqdim edin.Bu yeni başlayan biznesin qanunudur.Yüksək gəlir əldə etməyə qaçmayın. İlk olaraq müştərilərinizin etibarını qazanın.
Yeməklərin çatdırılmas üçün biznesi necə qurmaq olar?
Yeməkləri çatdırmaq biznesini başlamağın ən sərfəli üsulu ev mətbəxidir. Beləliklə, hər hansı bir yeri icarəyə götürməyə və avadanlıqlar almağa ehtiyyac olmayacaq. SES və digər bürokratik prosedurların yoxlanılmasının qarşısını almaq da mümkün olacaq. Lakin gələcəkdə inkişaf etməyi və xoşagəlməz vəziyyətlərlə üzləşməkdən qaçmağı planlaşdırırsızsa, biznesinizi qanuniləşdirməyi məsləhət görürük.
Biznes-lunchı çatdırılma biznesinə başlamaq üçün nə qədər vəsait lazımdır
Bu suala cavab vermək üçün ilkin xərclərin məbləğini hesablamaq lazımdır. Biznesi təşkil etmək üçün yemək hazırlamaq üçün qablar, bir dəfə istifadə üçün qablar və çatdırılma üçün çantalar lazımdır. Hər punktu daha ətraflı nəzərdən keçirək.
Avadanlıqlar satın alırıq. Evinizdəki şkafınızda qab əlindən yer olmasa belə, iş üçün xüsusi yeni avadalıqlar almağı məsləhət görürük.Və məhz onlarda bişirməlisiniz. Lazımi əşyaların təxmini siyahısı aşağıda verilmişdir:
=müxtəlif ölçülü tavalar (4-5 ədəd);
=qızartma tavası (2 ədəd);
=mətbəx bıçaqları (2-3 ədəd);
=kəsmək üçün taxta (2 ədəd);
=qizartma üçün formalar;
=Digər əşyalar (qaşıqlar, çəngəllər, pota, süzgəclər və s.).
Bütün qablar təxminən 150 manat təşkil edəcək.Porsun ölçüsünü və qiymətini təyin etmək rahat olsun deyə mətbəx tərəzisi satın almaq məsləhətdir.Onlar dəyər təqribən 30 manat təşkil edəcək.
Rahatlıq üçün, qida saxlamaq üçün ayrı soyuducu ala bilərsiniz. Ancaq işin ilk mərhələlərində qida ehtiyatları çox böyük olmayacaq və ayrı bir soyuducu olmadan idarə edə bilərsiniz.
Amma hazır məhsulları nəql edəcək dərhal termoçantalar almaq lazımdır. Onlar hazır yeməkləri isti təqdim etməyə imkan verəcəklər. Çanta sayı işinizin ölçüsündən və çantanın tutumundan asılıdır. Yeməklərin daşınması üçün kifayət qədər həcm 44 litr olacaqdır. Belə bir termos-çantanın dəyəri orta hesabla 60 manat təşkil edəcək. Beləliklə avadanlıqların dəyəri təxminən 250 manat olacaq.
Birdəfəlik istifadəyə yarayan qabları satın alırıq. Hazır yeməkləri satmaq üçün bir dəfə istifadə olunan – plastik konteynerlər, çəngəllər, plitələr almaq lazımdır. Qablaşdırmaq ücün olan qida salafanları və kağız salfetlər tələb olunur. Konteynerlərin hər biri 20 qəpiyə başa gələcək. Hər konteynerə gündə orta hesabla 50 sifarişə 10-15 manat sərf etməlisiniz.
Xammal alırıq. Dadlı evdə hazırlanan yeməkləri hazırlamaq üçün təzə və keyfiyyətli məhsullar lazımdır. Xammalın alınmasına qənaət etmək üçün bazarlara və topdan bazalara üstünlük verməlisiniz. Supermarketlərdən daha ucuzdur. Alış-veriş planı gələcək nahar üçün reseptlərdən asılıdır. Birinci ay ərzində çoxlu müştərilər olmadığından, məhsulların qiymətini 100-150 manat hesab etməlisiniz.
Trend və yenilikləri izləyin. Xaricdə tətbiq edilən biznes ideyalarına baxın: çatdırılma sahəsində əsas mühərriklər ABŞ və Avropa ölkələridir. Təzə biznes ideyalarının araşdırılmasını burada tapa bilərsiniz.