“Cisco”, “Microsoft”, “Adobe”, “Citrix”, “Polycom” və bu kimi digər dünya nəhəngləri ilə toqquşmaq istəyərdiniz? Yox?
Çində yaşayan Erik S. Yuan adlı bir gənc oğlan bunu edəcəyinə qərar verdi. O, 2011-ci ildə “Zoom” şirkətini təsis edərək, cəmi altı ilə 1 milrd. dollara qədər böyüdü.
Necə?
-
- O , uşaqlıqdan Çində yaşayıb. Və 90-cı illərin ortalarında ABŞ-a getmək üçün viza alacağına qərar verdi. Lakin hər şey bu qədər sadə deyildi – Erik “yox” cavabını aldı. 2 il dalbadal inadkarlıqla təkrar-təkrar viza üçün sorğu göndərən Erik, 9-cu dəfədən istədiyini əldə edə bildi.
- 1997-ci ildə, o, motivasiya ilə dolu Silikon Vadisinə gəlir və kiçik bir startapda işə düzəlir. Startapda cəmi 10 nəfər çalışırdı – “WebEx” (interaktiv ünsiyyət xidməti).
- 10 il müddətində bu şirkətdə işləyərək təcrübə qazandıqdan sonra, Erik tərtibat üzrə vitse-prezident vəzifəsinə qədər yüksəldi. O, dünya üzrə 800 mühəndisi idarə edirdi.
- 2007-ci ildə “Cisco” şirkəti “WebEx” i 3,2 milyard dollara satın aldı. Beləliklə, Erik artıq “Cisco” nun tərtibat üzrə vitse-prezident vəzifəsini tutmuş oldu.
- 2011-ci ilə rəhbərlik innovasiyaları göz ardına daha tez-tez verməyə başlayır və onun istehsal etdiyi məhsul müasir dövrə görə köhnəlmiş hesab olunur – istifadəçilərin şikayətləri get-gedə artırdı. Erik bütün bunlara dözə bilmədi və öz diqqətini video ünsiyyət üçün yaratdığı layihə üzərində cəmləşdirdi. Onunla birgə daha 40 işçi işdən çıxdı və beləliklə “Zoom” meydana gəldi.
- 6. 2011-ci ildən 2013-cü ilə qədər bütün diqqət məhsulun qurulmasına yönəldilmişdir.
- İlk aylarda şirkət məhdud istifadə siyasətindən istifadə edirdi. Əgər istifadəçi xidmətdən istifadəsini dayandırırdısa, Erik ona mesaj yazaraq bunun səbəbini araşdırıb öyrənməyə çalışırdı.
- 2013-cü ildə şirkət öz diqqətini aşağıdakı məsələlər üzərində cəmləşdirdi:
- Xidmət viral idi və kimlə isə həmsöhbət etmək istədiyiniz təqdirdə, həmin şəxsi xidmətə dəvət etməli idiniz. Beləliklə, məqsəd №1 – keyfiyyət, №2 – keyfiyyət, №3 – keyfiyyət idi.
- Xidmət bu qaydada işləyirdi: 1-ə 1 zənglər pulsuz və məhdudiyyətsiz + 40 dəqiqəyə qədər pulsuz konferens zənglər. Əgər daha çox istəyirsənsə – abunə al.
- Xidmətdən istifadə qarşısında duran bütün maneələr aradan qaldırıldı: zəngə 3 saniyə müddətində qoşulmaq imkanı, qeydiyyatdan keçmə kimi zəruriliyin ləğv edilməsi, internet adres vasitəsilə proqram təminatının yüklənməsi.
- Öz xidmətini dünya üzrə fəaliyyət göstərən təhsil müəssisələrinə təklif etdilər. Onlardan 1400-ü xidmətə qoşuldu və vuruldu.
- Bu, çox güclü addımdır! “Zoom” populyar xidmətlərlə əməkdaşlıq etməyə başladı – Redblooth, Logitech, Vaddio, InFocus, InterviewStream.
-
- Sonrakı mərhələdə KİV-lər xidməti sınaqda keçirərək, tərifləyici şərhlər yazmağa başladılar və beləliklə artım daha da sürətləndi.
Nəticələr:
- 2013-cü ilə qədər “Zoom” xidmətini 3 milyon insan dəyərləndirib.
- Hal-hazırda xidmətin 400 milyon istifadəçisi var.
- Şirkətin ştatı 1300 nəfərə qədər artıb.
- Onların dəyəri 1 milyard dollar təşkil edir.