“Heinz” ketçupların düzgün tökülməyi üçün yeni etiket hazırlayıb.
Bu haqda “AdAge” nəşri yazıb.
Sous istehsalçısı müştərilərinə göstərmək istəyir ki, 45 dərəcə bucaq altı ketçupun daha yaxşı tökülməyi üçün əla vasitədir. Layihə müstəqil reklam agentliyi olan “Rethink Canada” ilə birgə ərsəyə gətirilib. Bugünkü gündə qeyri-adi etiket ilə ketçuplar yalnız Torontoda müştərilərə əlçatandır.
Bu “Heinz”in etiket ilə olan birinci eksperimenti deyil. Daha əvvəl, ketçup istehsalçısı Ed Şiranın tatuları olan butulkaların kolleksiyasını buraxmışdı. Şüşədə ifaçının bədənində olan qızılgül, tampacalardan bir hissə, mozika və digər naxışlar təsvir edilmişdi.