Ən bahalı qlobal brendlərin reytinqi dərc edilib

Date:

Paylaş:

“Interbrand” konsaltinq şirkəti 2019-cu ilin ən bahalı qlobal brendlərin reytinqini dərc edib.

Siyahıda ümumiyyətlə 100 brend yer alıb. Brendin dəyərini qiymətləndirmək üçün “Interbrand”in mütəxəssisləri brendin maliyyə göstəricilərini, eyni zamanda onların alış qərarlarındakı rolunu, brendin analoji sektorda digər brendlər arasında rəqabət qabiliyyətini təhlil ediblər.

Siyahıda yer almış ən bahalı lüks brendlərin reytinqini tərtib edilibb ki, onların cəmi dəyəri 117,784 mlrd. ABŞ dollarına bərabərdir:

#

Brend

Dəyəri, mlrd. ABŞ dolları

İl ərzində dəyərin dinamikası, %

1

Louis Vuitton

32,223

14

2

Chanel

22,134

11

3

Hermès

17,920

9

4

Gucci

15,949

23

5

Cartier

8,192

7

6

Dior

6,045

16

7

Tiffany & Co.

5,335

5

8

Burberry

5,205

4

9

Prada

4,781

1

©APA-Economics

Oxşar yazılar

5 günə biznes qurmaq… – MÜSAHİBƏ

"İş Qurdu" layihəsinin növbəti qonağı "Ninja Kids Club"un təsisçisi Həvva xanım olub. https://www.youtube.com/watch?v=YxRFfsHEV-A&ab_channel=Maffinagency

“Evimi satıb işçilərin maaşını verdim” – MÜSAHİBƏ

"İş qurdu" komandası olaraq Şəki sakini "Qinyatogulları" arıçılıq təsərrüfatının sahibi Lətif Qinyətoğlunun qonağı olduq. Lətif bəy bizə arıçılıq biznesini...

Naxçıvanda yeni qeydiyyata alınmış hüquqi şəxslərin sayı 36 dəfə artıb

Bu ilin yanvar-mart aylarında Naxçıvan MR-da 1 441 yeni vergi ödəyicisi qeydiyyata alınıb. Bu barədə İqtisadiyyat Nazirliyi yanında Dövlət...

Azərbaycanda bu il mehmanxanalar 86.6 faiz istifadəsiz qalıb

2023-cü ilin yanvar-mart aylarında mehmanxana (hotel) və mehmanxana tipli obyektlərdə keçirilmiş gecələmələrin sayı 2022-ci ilin eyni dövrü ilə...