Əsas səhifə Avtomobil “Ferrari” yarış avtomobili şirkətindən milyard dollarlıq lüks brendə necə çevrildi?

“Ferrari” yarış avtomobili şirkətindən milyard dollarlıq lüks brendə necə çevrildi?

40
PAYLAŞ

2015-ci ildə Ferrari-nin səhmlərinin ilkin kütləvi yerləşdirilməsi (İPO) zamanı şirkətin 10 milyard dollar dəyərində olduğu bilindi. 2 il sonra şirkətin bazar dəyəri iki dəfə artaraq 21 milyard dolları keçdi.

Ferrari hər zaman qlobal lüks brendi olmayıb. Ferrari-nin heyrətamiz 70 illik tarixini təqdim edirik:

1908-ci ildə 10 yaşlı Enzo Ferrari həyatında ilk dəfə yarış avtomobili görür. Daha sonralar, bir gənc kimi Enzo İtaliya ordusunda siravi əsgər kimi Birinci Dünya müharibəsində iştirak edir.

Müharibədən sonra Enzo avtomobil biznesində iş tapmaqda çətinlik çəkirdi. O, iş üçün “Fiat”a müraciət elədi, lakin çox saylı müharibə veteranlara görə işə götürülmədi. Sonunda, o kiçik avtomobil şirkətlərində iş tapdı. 

After the war, Enzo had a hard time finding work in the auto business. He applied to work at Fiat, but was rejected to due an excess of unemployed war veterans. Eventually, he found work at smaller automakers.

1920-ci illərin əvvəllərində Enzo yarış avtomobili sürücüsü kimi “Alfa Romeo”da işə götürüldü. 
By the early 1920s, Enzo landed a job at Alfa Romeo as a race car driver. Fellow drivers at the company included legendary aces like Tazio Nuvolari, seen here in an Alfa.

1929-cu ildə Enzo “Scuderia Ferrari” və ya “Ferrari komandası”nı təsis etdi. Məsələ burasında idi ki, ortada heç bir şirkət yox idi. “Scuderia” sadəcə bir qrup yarış avtomobilləri sürücülərindən ibarət idi və onlar öz şəxsi avtomobillərini sürürdülər. 

In 1929, Enzo launched Scuderia Ferrari or

Komandanın sürdüyü avtomobillərin əksəriyyəti “Alfa Romeo” avtomobilləri idi. “Scuderia Ferrari” 1933-cü ildən etibarən “Alfa”nın avtomobil yarışlarında əsas komandası idi.

The team raced mostly Alfa Romeo cars. By 1933, Scuderia Ferrari had essentially become Alfa's racing division.

1937-ci ildə Enzo “Scuderia Ferrari”ni bağladı və “Alfa Romeo”nun yarış avtomobil istehsal edən zavodu “Alfa Corse”un rəhbəri oldu. Bu uzun çəkmədi. Çünki, Enzo xoşbəxt deyildi. 

In 1937, Enzo shut down Scuderia Ferrari and became the head of Alfa Romeo's factory racing operation— Alfa Corse. But that wouldn't last. He wasn't happy.

1939-cu ildə Enzo “Alfa Corse”da işdən çıxandan bir həftə sonra “Auto Avio Costruzioni”ni (AAC) təsis etdi. “AAC 815” Ferrari-nin ilk avtomobili hesab olunur. 

A week after leaving Alfa Corse in 1939, Enzo started up Auto Avio Costruzioni. The AAC 815 is the first car Ferrari's startup built on its own.

“AAC” 1940-cı ildə 2 ədəd 815 avtomobilini istehsal etdi. Lakin, bu avtomobillər Ferrari adını daşıya bilməzdi. Səbəb isə, Enzo ilə əvvəlki iş yeri “Alfa Corse” ilə rəqabət aparmamaq barəsində anlaşması idi. Bu anlaşma yarış avtomobilləri üçün Ferrari adını ən azı 4 il müddətində istifadə etməyi qadağan edirdi. 

AAC built two 815 cars in 1940. Both were prohibited from carrying the Ferrari name due to a non-compete agreement between Enzo and his previous employers. The agreement prohibited Ferrari from using his name in relation to races or race cars for at least four years.

İkinci Dünya Müharibəsi Ferrari-nin yarış fəaliyyətlərini məhdudlaşdırsa da, 1945-ci ildə şirkət Ferrari-nin imza təkliflərindən birinə çevrilmiş yeni 12 silindrli mühərikini təqdim elədi. 

Although WWII forced Ferrari to curtail his racing activities, his company got back to work immediately following the war. In 1945, the company introduced a new V12 engine that would become one of Ferrari's signature offerings.

1947-ci ildə Ferrari “125”i təqdim elədi. “Alfa” ilə rəqabət aparmamaq barəsində razılaşma bitdiyindən bu avtomobil Ferrari adını daşıyan ilk avtomobil oldu.

In 1947, Ferrari launched the 125. And since the non-compete agreement with Alfa had lapsed, this was the first car to carry the Ferrari name.

1940-ci illərin sonunda ikili vətəndaşlığı (İtaliya və ABŞ) olan uğurlu yarış avtomobili sürücüsü Luigi Chinetti Ferrari-yə yaxınlaşaraq ictimaiyyət üçün yarış avtomobillərinin istehsal perspektivlərini müzakirə elədi. 

In the late 40s, Luigi Chinetti — a successful Italian-born racing driver and newly naturalized American citizen — approached Ferrari about the prospect of building sports cars for the public.

Ferrari bu təklif barədə tərəddüd etdi, çünki onun şirkətinin əsas məqsədi yarışları udmaq idi. Chinetti yarışmaya başladı və Ferrari avtomobilləri ilə yarışlarda qalib gəlirdi.  

Ferrari was hesitant because his company's main purpose was to win races. At that point, the only cars Ferrari sold were for privateers. Chinetti started racing and winning in Ferrari's cars around the world.

1950-ci illərin əvvəllərində Luigi Chinetti istədiyi avtomobilləri aldı və ABŞ-da Ferrari-nin ilk dillerini yaratdı. Chinettinin dilleri Nyu Yorkda Manhettendə yerləşirdi, lakin sonralar Konnektikuta köçdü.


ABŞ Ferrari avtomobilləri üçün böyük bazar oldu. Hətta bugün də ABŞ Ferrari-nin əsas bazarı olaraq qalmaqda davam edir. ABŞ bazarı Ferrari-nin biznesi üçün yeni qapılar açdı. Əfsanəvi avtomobillərdən olan “California Spider” kimi …


… GTO və tezliklə Testarossa ortaya çıxdı.


1960-cı illərə qədər artıq Ferrari avtomobilləri öz gücünü göstərirdi. 


1963-cü ildə “Ford”un baş icraçı direktoru Henri Ford II Ferrari-nin yarış avtomobili biznesini almağa cəhd elədi. Enzo biləndə ki, Ferrari yarışa qatılmaq üçün Ford-dan pul istəməlidir razılaşma dərhal ləğv olundu. 


Anlaşma əldə edə bilmədiyindən Ford acığını Enzonun komandasını La Manş idman avtomobilləri yarışında qalib gələrək çıxmaq istəyirdi. 

Ferrari həmin dövrdə La Manşın favoriti sayılırdı. Enzo və onun komandası 1960-1965-ci illərdə ardıcıl olaraq 6 dəfə qalib gəlmişdilər.  

Ferrari ruled Le Mans at the time. Enzo and his team had dominated the grueling 24 hour-long endurance sports car race — winning six times in a row from 1960-1965.

1966-cı ildə Ford-un Ferrari-yə yeni rəqibi ortaya çıxdı. Əfsanəvi GT40 La Manşda yarışmaya hazır idi. 

By 1966, Ford's challenger for Ferrari's cars was ready. The legendary GT40 was set to race at Le Mans.

Henri Ford II qisasını aldı. GT40 La Manşda qalib gələrək Ferrari-nin dominantlığına son qoydu. 

Henry Ford II got his revenge. The GT40 won Le Mans with a stunning 1-2-3 finish, ending Ferrari's dominance.

Ford 1966-cı ildən 1969-cu ilə qədər 4 il ardıcıl olaraq qələbə çaldı.

Ford would go on to win four years in a row — from 1966 until 1969.

1969-cu ildə Enzo şirkətinin təkcə uğur qazanması üçün deyil, həmçinin həyatda qalması üçün əlavə resurslara ehtiyac duyduğunu anladı. Həmin il Ferrari şirkətinin 50%-ni onu bir vaxtlar işə götürməyən “FİAT”a satdı. 

By 1969, Enzo realized his company needed additional resources not only to be successful, but also to survive. That year, Ferrari sold 50% of the business to the company that once refused to give him a job — Fiat!

Enzo Ferrari 1988-ci ildə 90 yaşında vəfat etdi. 

Vəfat etməmişdən öncə şirkətin 40 illiyi şərəfinə möhtəşəm “F40″ı istehsal etdi!
The mighty F40!

Enzo Ferrari vəfat edəndən sonra Luca di Montezemolo şirkətin prezidenti və daha sonralar sədri oldu. Onun rəhbərliyi altında, Ferrari qlobal lüks brendinə çevrildi. 

Bugün şirkət bir çox avtomobillərini yüz minlərlə dollara satır. 

Və milyonlarla dollara satdığı avtomobillər də var. 

Ferrari hazırda geyimdən cəvahirata qədər hər şeyə lisenziya verir. 
Hətta, Ferrari-nin əyləncə parkı da mövcuddur. 

İdman avtomobilləri yarışında Ferrari hələ də yüksək mövqe tutur. Şirkətin Formula 1 komandası yenə də “Scuderia Ferrari” adlanır və Enzonun vəfatından sonra 8 dəfə dünya çempionu olmuşdur. 

Səhmlərinin ilkin kütləvi yerləşdirilməsi (İPO) ilə Ferrari multi milyard dollarlıq qlobal brendə olan transformasiyanı başa çatdırdı. Ferrari-nin səhmləri Nyu York Birjasında RACE simvolu ilə ticarət olunur. 

Moneta
PAYLAŞ